احساس امنیت، مهمتر از خود امنیت

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در زمینه کنترل و زمینگیر کردن اراذل‌ واوباش موفقیت‌های خوبی در فراجا به‌دست‌آمده و مردم هم تا حد زیادی در این بخش رضایت دارند، بایستی همین روند در حوزه مبارزه با سارقان و خرده‌فروشان مواد مخدر هم باقوت و شدت بیشتر دنبال شود.
سردار احمدرضا رادان، در جلسه کمیسیون ویژه عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ سال پر فراز و نشیبی برای نیروهای فراجا بود و سال ۱۴۰۲ را هم نیروهای فراجا با مأموریت‌های سنگین آغاز کردند، افزود: ارزیابی‌های صورت‌گرفته نشان می‌دهد که فرماندهی انتظامی استان اصفهان در انجام مأموریت‌های خود به‌خوبی عمل کرده و در طرح نوروزی هم این فرماندهی توانسته شرایط خوبی را در حوزه نظم و امنیت رقم بزند. در این راستا جا دارد تا از فرمانده انتظامی استان و همه فرماندهان و کارکنان این مجموعه تقدیر و تشکر کنم.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، احساس امنیت را مهم‌تر از خود امنیت عنوان کرد و گفت: باید در تمام بخش‌های انتظامی و حتی امور ترافیکی به‌گونه‌ای رفتار شود که حس امنیت و آرامش با تمام وجود به مردم انتقال پیدا کند.
وی با بیان اینکه امروز در زمینه کنترل و زمینگیر کردن اراذل‌ واوباش موفقیت‌های خوبی در فراجا به‌دست‌آمده و مردم هم تا حد زیادی در این بخش رضایت دارند، گفت: باید همین روند در حوزه مبارزه با سارقان و خرده‌فروشان مواد مخدر هم باقوت و شدت بیشتر دنبال شود. سردار رادان با اشاره به اولویت‌های فراجا در سال ۱۴۰۲، گفت: همان‌طور که مبارزه با سرقت از اولویت‌های سال گذشته بود، امسال هم این موضوع در اولویت قرار دارد و باید با تمام قوت دستگیری سارقان دنبال شود. علاوه بر این موضوع برخورد با خرده‌فروشان و معتادان متجاهر هم از اولویت‌های دیگر فراجا در سال‌جاری است.
جستجو
آرشیو تاریخی