صفحات
شماره هشت هزار و صد و پنجاه و هشت - ۲۰ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و پنجاه و هشت - ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

گزارش و خبر

برکناری شیرازی از هیأت تهران

بالاخره و پس از کشمکش‌های فراوان، رئیس هیأت فوتبال استان تهران برکنار شد. به گزارش تسنیم، در جلسه دیروز هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، حبیب‌الله شیرازی با نظر اعضا برکنار و احمدرضا براتی به‌عنوان سرپرست این هیأت انتخاب شد. طبق اساسنامه، در صورت برکناری رئیس، نایب‌ رئیس عهده‌دار این مسئولیت می‌شود و براتی که نایب‌ رئیس هیأت فوتبال تهران است این مسئولیت را به‌عهده گرفت. براتی عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال نیز هست.
 
 
شکایت از لوکادیا 
بدون امضای معاون حقوقی!
باشگاه پرسپولیس ۹ فروردین اعلام کرد که از یورگن لوکادیا مهاجم سابق و هلندی خود به‌دلیل فسخ یک طرفه قرارداد به فیفا شکایت کرده و قصد دارد این بازیکن را در فیفا محکوم کند اما نکته جالب در این میان این است که معاون حقوقی پرسپولیس در جریان این شکایت و لایحه ارسالی به فیفا نبوده است. به گزارش ایسنا، حسین دوام که از ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ به‌عنوان معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس حکم خود را از رضا درویش دریافت کرده، در جریان امضای قرارداد لوکادیا و پرسپولیس نبوده و عملاً پیش از امضای قرارداد، آن را بررسی نکرده و به همین خاطر لایحه شکایت پرسپولیس به فیفا را امضا نکرده است. این درحالی است که مدیران پرسپولیس از او خواسته بودند پیش از ارسال لایحه به فیفا آن را امضا کند اما دوام به باشگاه اعلام کرده وقتی در جریان امضای قرارداد حضور نداشته و لایحه را هم ننوشته، آن را امضا نمی‌کند. حالا دقیقاً مشخص نیست باشگاه پرسپولیس با کمک کدام وکیل لایحه شکایت خود از لوکادیا را نوشته و چطور بدون امضای معاون حقوقی خود آن را در فیفا به ثبت رسانده است؟
 


قرارداد استقلال با شرکت هواپیمایی
یکی از اقدامات قابل توجه در دوره مدیریت قبلی باشگاه استقلال، قرارداد با یک شرکت هواپیمایی بود. به گزارش فارس، در این ماجرا، فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه از ابتدا به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار جهت مذاکره و عقد قرارداد معرفی شد که در نهایت، نه تنها برای کل لیگ و بازی‌های جام حذفی هواپیما به‌صورت چارتر در اختیار تیم استقلال قرار گرفت بلکه در نیم فصل و پیش فصل، یک پرواز رفت و برگشت به یکی از کشورهای منطقه که این شرکت هواپیمایی پرواز دارد، برای استقلال در قرارداد ذکر شد. آخرین امتیازی که سمیعی بواسطه این قرارداد گرفت، 200 قطعه بلیت پروازهای داخلی (با انتخاب خود باشگاه استقلال) بود که قابلیت فروش به خودِ شرکت هواپیمایی داشت و در مقابل لوگوی این شرکت روی آستین پیراهن تیم چاپ شد.
 


اولین جلسه هیأت رئیسه در 1402
نخستین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ صبح دیروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد. محمود اسلامیان، نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال در زمان برگزاری جلسه در این محل حضور داشت. پس از برگزاری جلسه مراسم رونمایی از ساختمان حراست مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

قدردانی باشگاه تراکتور از هواداران خود؛ به وجود شما می‌بالیم!
باشگاه تراکتور با انتشار پیامی از حضور پرشور هواداران در بازی مقابل سپاهان که توأم با کسب سه امتیاز بود، قدردانی کرد. در بخشی از این پیام باشگاه آمده است: «روز جمعه در حالی پرتماشاگرترین بازی فصول اخیر فوتبال ایران را شاهد بودیم که مربیان خارجی دو تیم با سابقه کار در سطح اول فوتبال دنیا، از اتمسفر و نظم حاکم بر ورزشگاه حیرت‌زده شده بودند. معتقدیم نه تنها فوتبال ایران و آسیا، بلکه فوتبال دنیا باید به وجود چنین هواداران عاشق تراکتور افتخار کند. همچنین با عذرخواهی از آن دسته هوادارانی که به دلیل تکمیل ظرفیت ورزشگاه، امکان حضورشان فراهم نشده و ناچاراً از پای گیرنده‌هایشان بازی را تماشا کردند، بار دیگر از تلاش تک‌تک اعضای تیم و حمایت هواداران تشکر و قدردانی می‌کنیم و این اتفاق تاریخی، مسئولیت‌مان را به مراتب سنگین‌تر می‌کند و امید است با تداوم حرکت تراکتور در مسیر ترسیم شده، شاهد افتخارآفرینی و فتح قله‌های موفقیت باشیم.»
 

 

برد پرسپولیس مقابل هوادار
عکس نوشت

پرسپولیس، دیروز ظهر در ورزشگاه شهید کاظمی در دیداری تدارکاتی به مصاف هوادار رفت و به پیروزی 3-0 رسید. 

جستجو
آرشیو تاریخی