دو نیروی سپاه پاسداران در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه شهید شدند

شهدای عشق در دمشق

سپاه در اطلاعیه خود با محکومیت سکوت مجامع جهانی در قبال تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی و ادامه نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی یک کشور مستقل عضو سازمان ملل اعلام کرد که بی‌تردید جنایات رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی بی‌پاسخ نمانده و این رژیم تاوان آن را خواهد داد. ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: «ایران علاوه بر پیگیری سیاسی و حقوقی این‌گونه اقدامات متجاوزانه و جنایتکارانه، حق خود را در پاسخ به تروریسم دولتی رژیم جعلی اسرائیل در زمان و مکان مقتضی محفوظ می‌داند.»

جمهوری اسلامی در واکنش به شهادت دو مستشار نظامی سپاه در سوریه اعلام کرد
رژیم صهیونیستی تاوان خواهد داد

جمهوری اسلامی اعلام کرد که به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن دو نفر از مستشاران نظامی کشور در خاک سوریه پاسخ کوبنده خواهد داد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای که در روزهای اخیر منتشر کرد از به شهادت رسیدن «میلاد حیدری» از مستشاران نظامی سپاه پاسداران در روز یازدهم فروردین ماه و همچنین شهادت پاسدار سپاه اسلام «سروان مقداد مهقانی جعفرآبادی» که در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در سحرگاه جمعه گذشته (یازدهم فروردین ماه) به حومه دمشق سوریه مجروح شده بود، خبر داد.
سپاه در اطلاعیه خود با محکومیت سکوت و بی‌عملی مجامع مؤثر جهانی در قبال جنایت‌آفرینی‌ها و تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی و ادامه نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی یک کشور مستقل عضو سازمان ملل اعلام کرد که بی‌تردید جنایات رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی بی‌پاسخ نمانده و تاوان آن را خواهد داد. ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه هم روز گذشته به این اقدام جنایتکارانه واکنش نشان داد و شهادت دو نفر از مستشاران نظامی کشورمان را بخشی از هزینه‌های مجاهدت ملت بزرگ ایران در مبارزه شجاعانه و مسئولانه علیه تروریسم تکفیری و حامیان شناخته شده آنان از جمله رژیم جعلی صهیونیستی خواند. سخنگوی دستگاه دیپلماسی در این زمینه افزود: «بدیهی است خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت و جمهوری اسلامی ایران علاوه بر پیگیری سیاسی و حقوقی این‌گونه اقدامات متجاوزانه و جنایتکارانه، حق خود را در پاسخ به تروریسم دولتی رژیم جعلی اسرائیل در زمان و مکان مقتضی محفوظ می‌داند».

جستجو
آرشیو تاریخی