اگر من بودم، با اسکوچیچ به جام‌جهانی می‌رفتیم

ماجدی: پاداش حق هیأت رئیسه بوده است!

میرشاد ماجدی، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال دیروز با حضور در برنامه تلویزیونی (ورزشگاه) در مورد انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: «با توجه به شرایط فعلی، قلعه‌نویی بهترین گزینه است و در جام ملت‌ها موفق می‌شود. همانطور که برای مربی خارجی امکانات گذاشتیم برای قلعه‌نویی هم می‌گذاریم. یک برنامه و بودجه‌ای برای تیم ملی داریم و هر فردی در تیم ملی باشد باید ابزار را در اختیارش قرار دهیم. نباید به نژاد مربی توجه داشته باشیم. تیم ملی نیاز به رنسانس دارد.»
سرپرست سابق فدراسیون فوتبال ادامه داد: «در جلسه هیأت رئیسه اعلام کردم که قرارداد کی‌روش را امضا نمی‌کنم و زودتر از موعد آن نشست را ترک کردم و امضای من پای آن مصوبه نبود. اگر می ماندم با اسکوچیچ به جام‌جهانی می‌رفتیم.»
وی در مورد پرداخت پاداش 20 هزار دلاری به اعضای هیأت رئیسه در جام‌ جهانی که به شدت مورد انتقاد قرار گرفته، تصریح کرد: « این مصوبه هیأت رئیسه بوده است. این پاداش را سرمربی، بازیکن، کادر فنی و پزشکی و حتی کارمندان می‌گیرند. این پول از جام‌ جهانی می‌آید و باید صرف فدراسیون شود. هیأت رئیسه باید پاسخگوی تمام اتفاقات باشد. این پول به کی‌روش، سرپرست و پزشک داده شده است. این حق هیأت رئیسه بوده است.»
جستجو
آرشیو تاریخی