صفحات
شماره هشت هزار و صد و پنجاه و یک - ۲۵ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و پنجاه و یک - ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۶

اخبــار استــانی

ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی از غرب کشور و بارش باران و رگبار و رعد و برق برخی استان‌ها خبر داد.
صادق ضیاییان گفت: پنجشنبه ۲۵ اسفند در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب و جنوب غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان سامانه بارشی فعالیت خواهد داشت و در بخش‌هایی از مرکز، شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده انتظار می‌رود.
جمعه۲۶ اسفند در مناطقی از شمال غرب، سواحل شرقی دریای خزر و نوار شرقی کشور و شنبه۲۷ اسفند در ارتفاعات کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. ضیاییان اضافه کرد: یکشنبه (۲۸ اسفند) با ورود سامانه بارشی دیگری در شمال غرب و غرب کشور بارش آغاز خواهد شد.
به گفته وی برای آسمان تهران امروز وضعیت ابری و مه رقیق در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و روز جمعه (۲۶ اسفند) کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال غرق شدن شناگران در جنوب کشور براثر افزایش ارتفاع امواج هشدار داد.این وضعیت جوی در مناطق ساحلی و دور از ساحل در تنگه هرمز، نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و دریای عمان در استان‌های بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان دور از انتظار نخواهد بود.


شناسایی ۹۷۶ بیمار جدید کووید۱۹ و فوت ۱۶ هموطن
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۱۶ نفر از بیماران کووید۱۹ در ۲۴ ساعت منتهی به روز گذشته در کشور جان خود را از دست دادند.
از 22 تا ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۴۰ نفر از آنها بستری شدند.
در حال حاضر ۴ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۸۶ شهر در وضعیت زرد و ۲۳۵ شهر کشور در وضعیت آبی قرار دارند.

جستجو
آرشیو تاریخی