صفحات
شماره هشت هزار و صد و چهل و شش - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و چهل و شش - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۱۷

از ورزش چه خبر؟

شروع خوب تیم ملی هندبال ساحلی در قهرمانی آسیایی

تیم ملی هندبال ساحلی مردان ایران مسابقات قهرمانی آسیای اندونزی را با شکست عربستان استارت زد.
تیم ملی هندبال ساحلی ایران که دور مقدماتی با تیم‌های عربستان، کره‌جنوبی، فیلیپین و قطر بازی دارد، در اولین  بازی مقابل عربستان قرار گرفت و با نتیجه 1-2 به برتری رسید تا شروع خوبی داشته باشد. شاگردان قشقایی‌راد بعد از آنف امروز در دومین بازی ساعت ۱۲ به مصاف کره جنوبی می رود.
مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا به میزبانی بالی اندونزی از ۱۹ تا ۲۸ اسفند برگزار می‌شود که تیم های اول و دوم جواز قهرمانی جهان ۲۰۲۴ را می گیرند.

 

استارت دوومیدانی‌کاران در نوروزگاه

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی  نوروزگاه امروز در مجموعه آفتاب انقلاب  شروع می‌شود.
در این دوره دوومیدانی کاران زن  ایران و 6 کشور خارجی بلاروس، ارمنستان، قرقیزستان، عراق، کویت و افغانستان برای دو روز در 11 ماده داخل سالن با هم رقابت می‌کنند. تیم ملی دو ومیدانی زنان ایران  با ترکیب  ۳۱ نفره  در این مسابقات حضور دارد.

 

بسکتبال نفت آبادان
بازی و قافیه را با هم باخت

تیم مس کرمان این روزها در لیگ برتر بسکتبال به خوبی نتیجه می‌گیرد و خود را به صدر جدول گروه B رسانده است. این تیم در هفته اول دور برگشت لیگ برتر بسکتبال با ارائه یک بازی برتر مقابل آویژه صنعت پارسای مشهد با نتیجه 72-77 صاحب برتری شد تا با 40 امتیاز به صدر برود. تیم مهرام هم از این گروه 89-85 به نبوغ اراک باخت تا به قعر جدول برود. در این مسابقه سینا واحدی با 36 امتیاز بهترین بازیکن هفته لقب گرفت هر چند نتوانست تیمش ر ا برنده میدان کند. در گروه A نیز در یک دیدار حساس تیم‌های شهرداری گرگان و نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این مسابقه بدلیل فحاشی هواداران قطع شد تا اینکه تماشاگرنماهای آبادانی به بیرون از سالن هدایت شدند و داوران به میدان بازگشتند. اما سهم نفت میزبان شکست 85-79بود. کاله مازندران هم در یک دیدار جذاب و حیثیتی ۱۰۰ – 83 ذوب آهن را در خانه مغلوب کرد. بدین ترتیب شهرداری گرگان و مس کرمان در صدر جدول رده‌بندی گروهای الف و ب ایستادند تا برای صعود به جمع چهارتیم پایانی مسیر آسان‌تری داشته باشند.

 

جانشین علی حسینی فردا معرفی می‌شود

 جانشین سعید علی حسینی سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری ایران فردا معرفی خواهد شد. پس از موافقت کمیته فنی فدراسیون با استعفای علی حسینی در بهمن ماه گذشته،  جانشین او تا کنون معرفی نشده است. سجاد انوشیروانی که با حداکثر آرا به عنوان رئیس فدراسیون برگزیده شد،  پس از مشورت با اعضای کمیته فنی فردا سرمربی تیم ملی را معرفی می‌کند. او با برخی از مربیان جوان و باتجربه در خصوص هدایت ملی‌پوشان گفت‌و‌گو کرده است و این تیم اردیبهشت ماه سال آینده در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی