تأکید عضو شورا بر تعیین نرخ کرایه ۱۴۰۲ تاکسی‌های پایتخت

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: تعیین نرخ کرایه ۱۴۰۲ تاکسی های تهران با توجه به شرایط اقتصادی شهروندان خواهد بود.
سید جعفر تشکری هاشمی در حاشیه برگزاری یکصدوسی و سومین شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در ارتباط با تعیین نرخ کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مترو در سال آینده، گفت: در جلسه امروز بعدازظهر کمیسیون حمل و نقل قرار است به این مسأله پرداخته شود و نتایج کارشناسی اعلام و در نهایت در صحن شورای شهر تهران تصمیم‌گیری خواهد شد.البته تا به امروز لایحه‌ای به صورت رسمی از سوی شهرداری تهران در ارتباط با نرخ کرایه‌های اتوبوس، تاکسی و مترو در سال ۱۴۰۲ به شورا ارسال نشده است .آنچه مسلم است ما باید در بخش تاکسی ملاحظاتی داشته باشیم چرا که تاکسی متعلق به رانندگان است و تمام هزینه‌ها از جیب آنها پرداخت می‌شود و فعلاً نیز نه دولت و نه شهرداری امکان ارائه سوبسید به رانندگان تاکسی را ندارند. تا جایی که امکان دارد ما حمایت از آنها را البته با توجه به شرایط اقتصادی شهروندان خواهیم داشت.
تشکری هاشمی تأکید کرد: البته درباره مترو و اتوبوس موضوع متفاوت است و مترو و اتوبوس به عنوان وسایل کاملاً عمومی مطرح هستند و ما تسهیلات یارانه‌ای را در قالب بلیت در نظر خواهیم گرفت.
جستجو
آرشیو تاریخی