از ورزش چه خبر؟

پایان کار کشتی‌گیران
با 10 مدال در بلغارستان

ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی ایران در رقابت‌های بین‌المللی جام دانکلوف و نیکولاپتروف بلغارستان ۵ مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز گرفتند .این رویداد روزهای ۱۱ تا ۱۴ اسفندماه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد که ایران در کشتی آزاد توسط مصطفی قیاسی، هادی وفایی پور و ارشک محبی طلا گرفت. مصطفی طغانی نقره ، امیرمحمد یزدانی و دانیال شریعتی‌نیا سوم شدند. اما در کشتی فرنگی شاهین بداغی و مرتضی الغوثی طلا گرفتند، وحید دادخواه و سجاد عباس‌پور هم مدال برنز.

 

کوهیان 20 میلیون تومان جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال فرزاد کوهیان، سرمربی ذوب‌آهن را جریمه کرد. طبق این ‌رأی که  در خصوص بازی آویژه صنعت پارسا مشهد و  ذوب‌آهن اصفهان صادر شد، برای فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن به دلیل حرکت غیر ورزشی در این بازی 200 میلیون ریال جریمه نقدی و تذکر کتبی درج در پرونده در نظر گرفته شد.

 

۳مدال در مسابقات قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه

در نخستین روز رقابت‌های جودوی قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه به میزبانی کشور قرقیزستان و در سه وزن اول، تیم ایران موفق به کسب یک مدال طلا و 2 برنز شد. علی سلحشور موفق به کسب مدال طلا، محمد بداغی و امیرمحمد دفتری هم موفق به کسب برنز شدند. مسابقات جودوی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان امروز ادامه خواهد داشت و دو نماینده ایران به نام‌های علی دهقان در وزن -81‌کیلوگرم و حسین الله‌کریمی در وزن -90 کیلوگرم به مصاف حریفان‌شان خواهند رفت.

 

اکبری، حضرت پور و مظلوم
در کمیته انضباطی والیبال

سرمربی، لیبروی ملی پوش تیم والیبال پیکان و مبین مظلوم بازیکن هراز آمل امروز به کمیته انضباطی فدراسیون احضار شدند.
 کمیته انضباطی بعد از بررسی حاشیه‌های بازی دوم مرحله نیمه نهایی بین دو تیم پیکان و هرازآمل، پیمان اکبری سرمربی که با اخراج از زمین حاشیه ساز شد، محمدرضا حضرت پور لیبروی ملی پوش پیکان را به خاطر درگیری با هواداران هراز آمل و شاهین مظلوم بازیکن لبنیات هرازآمل، به خاطر کتک کاری، در پایان  بازی را امروز احضار کرد تا ساعت 15 توضیحاتشان را ارائه دهند.

 

مربی چینی برای هاکی زنان

بهرام قدیمی برای دومین بار رئیس فدراسیون هاکی شد.فدراسیون هاکی برای حمایت از تیم ملی هاکی زنان مربی چینی می آورد. بهرام قدیمی بعد از رأی اعتماد مجمع رئیس فدراسیون هاکی، قدم اولش را توجه به هاکی سالنی و چمن‌زنان می داند. آن هم با استخدام مربی چینی که قرار است با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اردیبهشت ماه سال آینده کارش را در ایران شروع کند.مجمع انتخاباتی هاکی دیروز به ریاست محمدرضا پولادگر معاون وزیر ورزش برگزار شد و بهرام قدیمی با کسب 50 رأی از 56 رأی مأخوذه به مدت 4 سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون هاکی انتخاب شد.

جستجو
آرشیو تاریخی