صفحات
شماره هشت هزار و صد و سی و نه - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و سی و نه - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۲

هشدار شدیداللحن فرمانده‌کل سپاه خطاب به اروپایی‌ها

خودتان را به خطر نیندازید

فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌خطاب به اروپایی‌ها گفت: دامنه تحمل ملت ایران هم حد و حدودی دارد، اروپایی‌ها با داشتن نفت و امنیت زنده هستند، باید مراقب باشند و خودشان را به خطر نیندازند.
به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار، حسین سلامی در همایش کاروان‌های راهیان نور با بیان اینکه امروز در ماجرای جنگ اوکراین با اتهام‌زنی برای ما غوغا به پا کرده‌اند، اما هنوز تاول روی پوست بدن رزمندگان ما از سلاح‌هایی  که همین اروپایی‌ها در اختیار رژیم بعث عراق گذاشتند باقی است، افزود: تمام فراری‌ها و همه مقامات گروه های سیاسی تجزیه‌طلب، جنایتکاران جنگی تاریخ و تروریست ها اروپا را به میدان جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران تبدیل کرده اند. از همان موقع تا الان نجابت به خرج دادیم، حتی برد سلاح‌هایمان را به گونه ای تنظیم کردیم که اروپا تهدید نشود. اروپا در حال گرفتن نفت از خلیج فارسی است که امنیتش را ما تأمین می‌کنیم این را جوان ایرانی و مقام اروپایی باید بداند که از هیچ کدام از ابزارهای خود علیه آنها استفاده نکردیم اما آنها از تمام ابزار خود علیه ما استفاده کردند.
فرمانده کل سپاه با اشاره به حمایت رسانه‌های اروپایی از براندازان و قرار دادن امکانات و سلاح در اختیار آنها، گفت: اروپا در تحریم اقتصادی ملت ما پیشگام است در حالی که ما می‌توانستیم با اهرم‌های اقتصادی که داریم یک نبرد اقتصادی بزرگ را علیه آنها آغاز کنیم، نبردی که تحمل آن را ندارند.
جستجو
آرشیو تاریخی