اخبار

وصول مطالبات داروخانه‌های تهران
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: وصول مطالبات داروخانه‌های تهران از تأمین اجتماعی در اجرای طرح دارویار به میزان ۶۳۰ میلیارد تومان، احقاق حقوق تأمین اجتماعی به میزان ۱۱ میلیارد و ۱۸۹ میلیون تومان و ۳۲ میلیارد تومان مربوط به شرکت‌های دانش بنیان از جمله اقدامات اثربخش سازمان بازرسی است. احمد رحمانیان از روند رو به رشد مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت و بحران کسری نقدینگی این سازمان و فروش اموال و املاک به عنوان دومین چالش این مجموعه یاد کرد.

 

بارش برف و باران
در ۲۱ استان
سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و باران و لغزندگی جاده‌ها و کولاک برف و سقوط بهمن در ۲۱ استان هشدار داد. سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد، از نفوذ سامانه بارشی، بارش باران یا برف، کاهش نسبی دما، کاهش شعاع دید و وزش باد شدید موقتی از بعد از ظهر پنجشنبه تا جمعه (۴ تا ۵ اسفند) خبر داد.

 

 ۴۰۰ قلم داروی
مورد نیاز حج
بیش از ۴۰۰ قلم داروی مورد نیاز حج ۱۴۰۲ به شرکت‌های دارویی داخلی سفارش داده شد. با توجه به آغاز عملیات بهداشتی، درمانی حج ۱۴۰۲ براساس اطلاعات و آمار سال‌های گذشته حج تمتع و آسیب‌شناسی صورت گرفته حج ۱۴۰۱ در مرکز پزشکی حج و زیارت، علاوه بر فراخوان جذب پزشکان حج ۱۴۰۲، انتخاب اعضا و تشکیل کمیته سلامت کاروان، کمیته اطلاع‌رسانی سلامت، تهیه و تدوین دستورالعمل‌های معاینات و مطب پزشکان، داروهای مورد نیاز حج ۱۴۰۲ به شرکت‌های دارویی داخلی سفارش داده شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی