صفحات
شماره هشت هزار و یکصد و بیست و شش - ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و یکصد و بیست و شش - ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - صفحه ۲

از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

خانه ملت

بازدید رئیس مجلس از مناطق زلزله‌زده خوی

قالیباف در حاشیه این بازدید گفت: باید تلاش شود تا پیش از آغاز زمستان سال آینده و آغاز فصل سرما همه منازل تخریب شده مردم با وام‌ها و کمک‌های بلاعوض دولت بازسازی شود. وی همچنین با سفر به آذربایجان شرقی، در راهپیمایی روز 22 بهمن شهر تبریز شرکت کرد.

 

میزان

حضور رئیس قوه قضائیه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین اژه‌ای در جمع خبرنگاران گفت: مردم ایران اسلامی در طول این بیش از چهل سال ثابت کرده‌اند که نسبت به زنده نگه داشتن شعائر الهی اهتمام و حساسیت دارند، لذا هر ساله پرشکوه‌تر و منسجم‌تر از قبل، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند.

 

تسنیم

نمایش موشک‌های بالستیک‌ و پهپادهای ایرانی

در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در تهران، موشک‌های بالستیک عماد و سجیل و پهپادهای شاهد 136 و مهاجر6 و سامانه موشکی کروز سطح به سطح و خودروهای تاکتیکی رعد و طوفان به معرض نمایش گذاشته شد. شاهد 136 یک پهپاد انهدامی است که بدون نیاز به باند پرواز و با استفاده از جاتو پرتاب می‌شود.

 

فارس

عدم به رسمیت شمردن الحاق، تأثیری بر روابط مان ندارد

«الکسی ددوف» سفیر مسکو اعلام کرد که موضع ایران در قبال الحاق شبه‌جزیره کریمه و دیگر مناطق جدید به روسیه، بر روابط با تهران و توسعه همکاری‌ها تأثیری ندارد. پیشتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفته بود که تهران الحاق کریمه و چهار منطقه جدید به روسیه را به‌رسمیت نمی‌شناسد.

جستجو
آرشیو تاریخی