عرضه لبنیات با تخفیف ۵ تا ۲۰ درصدی در میادین میوه و تره‌بار

گروه اقتصادی
eghtesad@irannewspaper.com

عضو هیأت مدیره انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی از عرضه محصولات لبنی با تخفیف ۵ تا ۲۰ درصد در میادین میوه و تره‌بار در تهران خبر داد.
علی عبدی عضو هیأت مدیره انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی با اعلام این خبر، گفت: با همکاری سازمان میادین میوه و تره‌بار، عرضه محصولات لبنی با تخفیف آغاز شده است.
وی ادامه داد: امیدواریم در روزهای پایانی سال و آغاز ماه مبارک رمضان بتوانیم با کاهش قابل توجه قیمت‌ها از طریق حذف واسطه‌ها و عرضه مستقیم کالا برای مشتریان کمکی در جهت ثبات قیمت‌ها داشته باشیم.
عبدی با اشاره به اهمیت توزیع شیر در مدارس و احیای این طرح هم گفت: در سراسر مدارس کشور تانکر آب داریم و می‌توانیم تانکر شیر هم داشته باشیم و شیر پاستوریزه درجه یک را برای دانش آموزان فراهم کنیم.
عبدی با اشاره به کاهش ۲۶ درصدی مصرف لبنیات، افزود: این اتفاق زنگ خطر جدی برای آینده کشور است و کالاهایی جایگزین لبنیات شده‌اند که با سلامتی نسبت عکس دارد و مصرف آنها می‌تواند صدمات جبران ناپذیری وارد کند.
وی افزود: آمادگی لازم برای اجرای این طرح در سایر استان‌های کشور و با هماهنگی شهرداری‌ها وجود دارد. عضو هیأت مدیره انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی تاکید کرد: این طرح تا زمانی که غرف عرضه لبنیات تمایل به همکاری داشته باشند ادامه خواهد داشت.
براساس اعلام ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار، ۲۵ غرفه در ۱۸ نقطه در اختیار انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی قرار گرفته و قرار است محصولات لبنی در آنجا عرضه شود. بر این اساس مقرر شد تخفیف ۵ درصدی شامل محصولات مشمول قانون قیمت‌گذاری (پنیر یواف ۴۰۰ گرمی، ماست ساده ۲.۵ کیلویی، شیر نایلونی کم چرب، شیر بطری کم چرب) و تخفیف ۲۰ درصدی نیز شامل سایر محصولات لبنی شود. این طرح از آذرماه جاری آغاز شده و تا آذرماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی