صفحات
شماره هشت هزار و صد و بیست و پنج - ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و بیست و پنج - ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - صفحه ۱۲

خبر در خبر

ایسنا

 «بهروز ساری صراف» رئیس دانشکده برنامه‌ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز، ادعای خشکاندن دریاچه ارومیه را به دلیل استخراج لیتیوم غیرمنطقی دانست و گفت: به نظر می‌رسد مطرح کردن این موضوع در یکی از رسانه‌ها، از نظر علمی فاقد ارزش و محتوای خبری است؛ چرا که این خبر هیچ منبع موثق، بنیان علمی و تکنیکی ندارد.

ایسنا

 «حمزه عشوری» مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان، از امن شدن آسمان و تالاب‌های گیلان برای عبور «امید» و «رویا» خبر داد و گفت: نیروهای یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست و کارشناسان استان در تمام طول مسیر مهاجرت و استقرار نسبت به حفاظت و پایش مناطق اقدام خواهند کرد.

مهر

 «علی دارابی» قائم مقام وزارت میراث فرهنگی، گفت: اگر به حوزه گردشگری و زیرساخت‌های آن توجه شود و به‌جای محدودیت‌ها، گشایش را فراهم کنیم می‌توان امیدوار بود که بتوان از اداره کشور بدون نفت سخن گفت.

ایرنا

 «عطاء‌الله کاویان» مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در آیین گشایش نخستین کلینیک تخصصی درمانی حیات وحش و خانه محیط زیست غرب مازندران، گفت: از زمان شکل‌گیری دولت سیزدهم و تغییر مدیریت در اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران این کلینک دومین کلینیک تخصصی است که در این استان راه‌اندازی شده است.

ایسنا

 «ایرج حشمتی» معاون سازمان حفاظت محیط زیست، با بیان اینکه ۴۶ درصد کشور زیرپوشش تصفیه فاضلاب قرار دارد و این میزان در مازندران ۱۳ درصد است، گفت: 3 هزار تن زباله از ۵۵ هزار تن زباله روزانه کشور مربوط به مازندران است و این نشان می‌دهد برنامه‌ای در این بخش وجود ندارد.

ایرنا

 «حمیدرضا محققیان» معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، گفت: ۲۸ شهرستان این خطه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران با ۷۰۰ دقیقه تور مجازی و از طریق ویدیو وال به معرفی جاذبه‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان می‌پردازند.

ایرنا

 «غلامعباس ترکی» معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان کل کشور، گفت: موضوعاتی از قبیل پسماند، حفاظت از خاک، تالاب‌ها، کاهش آلایندگی‌ها، توسعه حمل و نقل عمومی و ناوگان فرسوده از جمله موضوعات مطرح در حوزه محیط زیست است که باید مورد توجه قرار گیرد.

جستجو
آرشیو تاریخی