خبردرخبر

ایرنا- «مریم جلالی» معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گفت:‌ مردم می توانند در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌ دستی تهران با ارائه کارت ملی و دسته‌چک معتبر از تسهیلات خرید صنایع‌ دستی تا سقف ۲۰ میلیون تومان برخوردار شوند.
ایسنا- «علیرضا محمدی» سرپرست محیط زیست ایلام با اشاره به سایت گوزن زرد ایلام، تصریح کرد: این سایت یکی از موفق‌ترین سایت‌های کشور است و امروز ۳۴ رأس گوزن زرد در آن زندگی می‌کنند و در آن تکثیر انجام می‌شود.
ایرنا- «محمود شکیبا» رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره‌ کل حفاظت محیط‌ زیست گلستان گفت: بر اساس آخرین سرشماری، جمعیت پرندگان مهاجر که برای زمستان‌گذرانی به زیستگاه‌های آبی استان آمدند به‌دلیل تغییرات اقلیمی و خشکسالی در مقایسه با سال گذشته ۵۰ درصد کمتر شد.
ایسنا- «ریحانه پرهیزگار» رئیس گروه اکولوژی تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تالاب‌ها در حالی که تنها شش درصد از سطح زمین را پوشش می‌دهند اما خدمات اکوسیستمی نسبتاً زیادی را نیز ارائه می‌دهند که برای رفاه اجتماعی و اقتصادی مردم سودمند هستند و محیط زیست آنان را حفاظت می‌کند.
ایسنا- «رضا انجم شعاع» معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اجرای قوانین و مقررات و حفاظت از مناطق چهارگانه نیازمند افزایش بودجه محیط زیست از ۶۸۰ میلیارد تومان به ۳۷۰۰ میلیارد تومان و سهم بودجه محیط زیست از ۱۸ صدم درصد به نیم درصد از کل بودجه است؛ اما بودجه پیشنهادی برای ۱۴۰۲ تنها دو دهم درصد است.

 

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و یکصد و بیست و چهار
 - شماره هشت هزار و یکصد و بیست و چهار - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱