روایت ستاره تیم ملی از زلزله وحشتناک ترکیه

قلی‌زاده: در زندگی‌ام چنین چیزی ندیده بودم

علی قلی‌زاده، لژیونر فوتبال کشورمان که بتازگی از شارلوای بلژیک به کاسیم پاشای ترکیه پیوسته است، در مورد شرایط خود پس از زلزله مهیب ترکیه به فارس گفت: «روز یکشنبه برای بازی کاسیم پاشا و هاتای اسپور به شهر هاتای رفته بودیم و در زمان وقوع زلزله در این شهر بودیم. از 4:30 صبح تا 12 مقابل هتل بودیم و تمام وسایلمان در این هتل که بخشی از آن تخریب شده بود، قرار داشت.»
او ادامه داد: «ساعت 12 ظهر به شهر آدانا آمدیم و آنجا با پرواز اختصاصی باشگاه کاسیم پاشا راهی استانبول شدیم. نمی‌دانم چگونه زنده هستم، اما به خاطر زنده‌بودنم خدا را شکر می‌کنم. در زمان خروج از هتل، فقط توانستم یک لحظه موبایل خودم را بردارم. همه خانه‌های اطراف هتل تخریب و با خاک یکسان شده بودند. از ساختمان هتل ما نیز بخش کمی باقی مانده و شانس آوردیم این هتل نوساز بود.»
قلی‌زاده یادآور شد: «زنان و کودکان زیادی در آن شرایط گریه می‌کردند. در زندگی‌ام چنین چیزی را ندیده بودم. این زلزله 7.8 ریشتر قدرت داشت و همین موضوع نشان می‌دهد چه فاجعه‌ای رخ داده است. هنوز بخش زیادی از وسایل من در هتل جا مانده و هیچ کس نمی‌تواند مجدد وارد آنجا شود. نمی‌دانم باید چه کاری انجام دهیم. خدا شانس مجددی برای زندگی به من داد.»
این بازیکن ملی‌پوش کشورمان عنوان کرد: «جان مادرم را قسم می‌خورم که نمی‌توانم در مورد این شرایط سخت صحبت کنم و فقط مانده‌ام چگونه زنده هستم. البته ساق پای من دچار بریدگی شده و احساس شکستگی در ناحیه دنده دارم. در این قسمت از بدنم خیلی درد دارم و باید عکسبرداری کنم. خدا را شکر می‌کنم در این مهلکه جان خود را از دست ندادم و اکنون در استانبول حضور دارم.»
جستجو
آرشیو تاریخی