صفحات
شماره هشت هزار و یکصد و بیست و دو - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و یکصد و بیست و دو - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - صفحه ۱۵

خبردرخبر

ایسنا- مصطفی فاطمی، مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی از حضور نمایندگانی از کشورهای مالزی، ژاپن، روسیه، قطر، ترکیه، عراق و ونزوئلا در نمایشگاه بین‌المللی از تاریخ 18 تا 21 بهمن‌ماه خبر داد و گفت: امسال تلاش کردیم با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، چهره گردشگری ایران را حفظ کنیم. در نمایشگاه امسال، غرفه‌ها و سالن‌ها بر اساس محورها و قطب‌های گردشگری دسته‌بندی شده‌اند، از جمله محور پرشیا، شمال‌غرب و غرب، خراسان، خلیج‌فارس و کاسپین که هر یک بازار هدف مجزایی دارند و در عین حال که می‌توانند مکمل یکدیگر باشند و طبیعتاً بازدیدها را برای شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان راحت‌تر کنند، شرایطی را فراهم آورند تا استان‌ها در هر منطقه با توجه به محور و قطبی که در آن قرار گرفته‌اند به هم‌افزایی بپردازند.

ایسنا- فرهاد قلی‌نژاد، مدیر کل حفاظت محیط‌‌زیست استان بوشهر گفت: تالاب دیر نخیلو یکی از تالاب‌های مهم جنوب کشور، به‌عنوان اولین تالاب استان بوشهر ثبت بین‌المللی خواهد شد.

ایسنا- غلامرضا ابدالی، سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش سازمان حفاظت محیط‌‌زیست ضمن اشاره به قرار گرفتن درنای بلژیکی در کنار «امید» در تالاب فریدونکنار گفت: تک‌درنایی که این مسیر را حفظ کرده «امید» است و اگر از بین برود، مسیر موجود کور می‌شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی