سوژه

رسوایی‌ فوتبال ایتالیا ادامه دارد!
پرونده رسوایی مدیریتی در سری آ ابعاد تازه‌ای پیدا کرده و بعد از کسر امتیاز از یوونتوس، بازرسان قضایی دفتر باشگاه میلان را تفتیش کردند. از ایتالیا خبر رسید مأمورانی که به شکل سرزده به دفتر میلان وارد شدند از واحد ویژه پلیس مالی هستند. آنها مشغول تحقیق درباره فروش باشگاه میلان از صندوق امریکایی الیوت به شرکت سرمایه‌گذاری رِدبرد هستند. روندی که در بهار آغاز شد و در ماه آگوست رسمی شد. در این پرونده شاکی باشگاه میلان شرکت بلو اسکای است که پیش از این بخشی از سهام باشگاه را در تملک داشت. این شرکت لوکزامبورگی مدعی است فروش باشگاه در حالی انجام شده که آنها به عنوان سهامدار هیچ اطلاعی از آن نداشتند. رسانه‌ها در ایتالیا اعلام کردند پلیس مالی این کشور می‌گوید در پرونده بازرسی از باشگاه میلان هنوز هیچ شخص یا اشخاصی به عنوان مظنون اعلام نشده‌اند و تحقیقات در مراحل اولیه است.
حراج ویژه پیراهن اسطوره فقید فوتبال در امریکا
پیراهن «پله» به حراج گذاشته می‌شود.آخرین پیراهنی که «پله» در دوران بازیگری خود به تن کرده بود، قرار است در یک حراجی به فروش گذاشته شود. بر این اساس رقم اولیه پیشنهادی برای این پیراهن بین ۲۵ تا ۳۷ هزار دلار برآورد شده است. این حراج قرار است روز ۱۵ فوریه در امریکا برگزار شود.
کان رئیس اتحادیه باشگاههای اروپایی می‌شود؟‍
احتمال دارد اولیور کان به جای ناصر الخلیفی، رئیس بعدی اتحادیه باشگاه‌های اروپایی باشد. به گزارش بیلد، اولیور کان که در حال حاضر مدیر عامل بایرن مونیخ و نایب رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپایی (ECA) هست، می‌تواند بزودی جای ناصر الخلیفی را به عنوان رئیس این اتحادیه تصاحب کند. کان به عنوان مدیر عامل بایرن از شهرت بسیار بالایی هم در کشور آلمان و هم خارج از آن برخوردار است. برخی از رئیس‌های باشگاه‌های عضو در اتحادیه، علاقه دارند تا کان جایگزین الخلیفی شود. کان در صورت رسیدن به این جایگاه در انتخابات ماه سپتامبر، نه تنها می‌تواند نقش خود را به عنوان تنها نماینده حافظ منافع بوندسلیگا در این اتحادیه ایفا کند، بلکه می‌تواند در نجات فوتبال نیز وظیفه خود را انجام دهد. او می‌تواند سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس را که آغازگر پروژه سوپرلیگ بودند دوباره به کار بگیرد تا مقابل باشگاه‌هایی که توسط صندوق‌های سرمایه‌داری مستقل اداره می‌شوند مانند پاری سن ژرمن، منچسترسیتی و نیوکاسل، ایستادگی کنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی