صفحات
شماره هشت هزار و یکصد و پانزده - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و یکصد و پانزده - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - صفحه ۲۰

توافق پس از حضور در لیست مازاد؛ سیامک قرمزپوش ماند

نعمتی: خدا نخواست از هم جدا شویم

پریرا مهاجم برزیلی برای یک سال و نیم به پرسپولیس می‌پیوندد

گروه ورزشی/ فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران ساعت 12 پنجشنبه شب به پایان رسید و  آخرین فرصت برای ورود و خروج بازیکنان تمام شد. در این بین پرسپولیس یکی از تیم‌هایی محسوب می‌شد که خواستار جدایی و جذب برخی از بازیکنان بود. گل‌محمدی پیش از رسیدن به پایان زمان نقل و انتقالات، به دنبال خروج برخی از بازیکنان خود بود که یکی از آنها سیامک نعمتی محسوب می‌شد. نعمتی تا دقایق پایانی نقل و انتقالات، مسیرهای مختلف مذاکره را با پرسپولیس دنبال کرد و در نهایت با این تیم به توافق رسید. نعمتی یکی از کاپیتان‌های پرسپولیس محسوب می‌شد و به این دلیل هواداران علاقه خاصی به او دارند و خواهان ادامه حضور او در جمع سرخپوشان بودند. او پس از ماندگار شدن در پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش نوشت: «با سلام خدمت هواداران عزیز و پرشور پرسپولیس. ممنون بابت حمایت‌ها و محبت‌های بى‌دریغ‌تان. خدا نخواست از هم جدا شویم. سعادت داشتم بازهم با شما باشم و با پرسپولیس بمانم. می‌مانم تا یکى باشم که جان می‌دهم براى پرسپولیس و هوادارانش که همیشه برایم عزیز و محترم هستند.» یکی دیگر از اهداف گل‌محمدی جذب مهاجم خارجی بود. لئاندرو پریرا بازیکن مدنظر سرخپوشان بود که در روزهای گذشته صحبت‌های زیادی درخصوص حضور او در پرسپولیس مطرح شد. این مهاجم برزیلی که قرار است جایگزین یورگن لوکادیا شود، روز پنجشنبه با این تیم به توافق نهایی دست یافت. پریرای 31 ساله که با گامبا اوزاکا در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده، با عقد قرارداد یک و نیم ساله به پرسپولیس می‌پیوندد. شنیده می‌شود که پیش قرارداد بین دو طرف برای این بازیکن ارسال شده و به امضا نیز رسیده تا رسماً این بازیکن جدیدترین خارجی پرسپولیس لقب گیرد. پس از این اتفاق، پریرا با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش در خصوص حضور در پرسپولیس نوشت: «از طرف من برای این باشگاه بزرگ و تاریخی انتظار تعهد و فداکاری و بهترین عملکرد را داشته باشید. به‌زودی در کنار هم‌تیمی‌ها و کادر فنی جدیدم خواهم بود و تلاش می‌کنیم به دستاوردهایی که هواداران پرشور شایسته آن هستند، برسیم. منتظرم با لباس قرمز وارد زمین شوم و اراده من برای پیروزی هر روز بیشتر خواهد شد. پروژه‌های بزرگ به من انگیزه می‌دهد و با هم یک مسیر زیبا خواهیم ساخت. به‌زودی شما را خواهم دید.»
جدایی 5 بازیکن از جمع سپاهانی‌ها
یکی از تیم‌هایی که به نظر می‌رسید بعد از خروج 5 بازیکن خود فعالیت خوبی در نقل و انتقالات داشته باشد، سپاهان بود. سپاهانی‌ها در پنجره زمستانی محمدرضا حسینی، محمد نژادمهدی، رشید مظاهری، رناتو داسیلویرا و محمدرضا مهدی‌زاده را از دست دادند و خواهان یک مدافع و یک مهاجم داخلی هستند. علاوه بر این آنها می‌خواهند یک وینگر خارجی هم به خدمت بگیرند که البته تا به اینجا این اتفاق رخ نداده است.
مظاهری در پیکان
یکی دیگر از باشگاه‌هایی که در دقیقه 90 اقدام به جذب بازیکن کرد پیکان بود. باشگاه پیکان در ابتدا رشید مظاهری را جذب کرد و بعد از این بازیکن، شایعاتی در خصوص حضور وریا غفوری در این تیم مطرح شد که البته این موضوع توسط برخی از رسانه‌ها رد شد.
کاوه رضایی قراردادش را فسخ کرد
کاوه رضایی، مهاجم تراکتور هم قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. طبق توافقات طرفین در نیم‌فصل، باید تراکتور برگه فسخ قرارداد این بازیکن را امضا می‌کرد اما به دلیل اختلافات پیش آمده بین این باشگاه و رضایی برای فسخ، تبریزی‌ها این نامه را امضا نکردند. به این ترتیب باشگاه تراکتور به‌زودی این پرونده را به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال خواهد برد و موضوع را در این کمیته پیگیری خواهد کرد‌. یکی دیگر از بازیکنانی که از جمع تراکتوری‌ها جدا شد یوکیا سوگیتا، هافبک ژاپنی این تیم بود که پس از جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی به فولاد خوزستان پیوست.
دژاگه به یک دلیل در فولاد ماندنی شد
اشکان دژاگه، بازیکن اسبق تیم فولاد از جمله بازیکنانی بود که در لیست مازاد این تیم قرار داشت اما در این تیم ماندگار شد. شنیده می‌شود برای جدایی او از فولاد، مذاکراتی انجام شد اما توافق نهایی به دست نیامد. این در حالی است که این بازیکن در چند وقت اخیر مصدوم بود و نتوانست در همه بازی‌های فولاد حضور کاملی داشته باشد.
جستجو
آرشیو تاریخی