صفحات
شماره هشت هزار و یکصد و پانزده - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و یکصد و پانزده - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - صفحه ۲۰

اخبار

بهترین باشگاه‌های قاره آسیا معرفی شدند
فولاد دوازدهم، سپاهان بیستم
فدراسیون بین‌المللی فوتبال آخرین فهرست بهترین باشگاه‌های قاره آسیا را در یک سال گذشته معرفی کرد. بین ۲۹ تیم باشگاهی برتر قاره در یک سال گذشته از نگاه تاریخ و آمار، بهترین تیم ایرانی فولاد خوزستان است که در رده دوازدهم این فهرست حضور دارد. غیبت پرسپولیس و استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به علت نداشتن مجوز حرفه‌ای و حذف انضباطی از مسابقات باعث شده این ۲ تیم مهم فوتبال ایران در این فهرست حضور نداشته باشند. سپاهان اصفهان در رده بیستم بهترین تیم‌های فوتبال قاره آسیا قرار گرفته است. تیم چونبوک هیوندای موتورز کره جنوبی در صدر قرار گرفته است. اولسان هیوندای کره جنوبی، الهلال عربستان، دائه گو کره جنوبی و اوراواردز از ژاپن رده‌های دوم تا پنجم را در اختیار دارند.
مراسم دومین سالگرد درگذشت میناوند برگزار شد
مراسم دومین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند دیروز در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا با حضور علاقه‌مندان به این مرحوم و جمعی از پیشکسوتان فوتبال برگزار شد. حسین فرکی، خداداد عزیزی، محمدرضا مهدوی، علیرضا نیکبخت‌واحدی، حمید استیلی، نادر فریاد شیران، رضا درویش و... از جمله افراد شناخته شده حاضر در این مراسم بودند که با خانواده مرحوم میناوند ابراز همدردی کردند.مهرداد میناوند دو سال قبل به دلیل ابتلا به بیماری کرونا دارفانی را وداع گفت.
برد پرگل بانوان فوتسال در کافا 2023
ملی‌پوشان ایران تورنمنت کافا را با بردی پرگل مقابل قرقیزستان آغاز کردند. این دیدار دیروز از ساعت ۱۴ به وقت محلی و ۱۲:۳۰ به وقت تهران برگزار شد که شاگردان فروزان سلیمانی با نتیجه ۵ بر صفر برنده این دیدار شدند. گل‌های ایران را فرشته کریمی (۲ گل) در دقیقه ۴، مارال ترکمان در دقیقه ۵، مهسا کمالی در دقیقه ۷ (پنالتی) و فاطمه رحمتی در دقیقه ۲۵ به ثمر رساندند. مجتبی مرادی، نماینده سفارت ایران در ازبکستان در سالن حضور یافت و این دیدار را تماشا کرد. 60 تماشاگر این مسابقه را نظاره کردند که حدود ۱۰ تماشاگر ایرانی با فریاد‌های ایران، ایران تیم ملی فوتسال بانوان را تشویق کردند. دومین مسابقه تیم ملی امروز ساعت ۱۴ به وقت محلی برابر تاجیکستان برگزار می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی