اظهارات ضدونقیض ستاره برزیلی درباره اتهاماتش

آلوز در زندان، آرام و افسرده

دنی آلوز اگر بدحال‌ترین فوتبالیست حال حاضر دنیا نباشد، بدون‌شک جزو بدحال‌ترین‌ها است. او درست پس از بازگشتش به اسپانیا، توسط پلیس کاتالونیا دستگیر شد و دلیلش هم شکایت زنی است که مدعی شده آلوز در آخرین روز سال 2022 در یک کلوب شبانه به او تعرض جنسی کرده است و قاضی پرونده نیز دستور بازداشتش را صادر کرد. آلوز و وکلایش امیدوار بودند با گذاشتن وثیقه مجوز آزادی موقت این بازیکن 39 ساله صادر شود اما این اتفاق رخ نداد و آلوز شب را در بازداشت سپری کرد. اسپانیا و برزیل تفاهمنامه‌ای برای استرداد زندانیان به یکدیگر ندارند و قاضی پرونده بیم آن دارد با صدور مجوز آزادی موقت آلوز، این شهروند برزیلی به کشور خود پناه ببرد و دیگر امکان دسترسی به او برای محاکمه‌اش وجود نداشته باشد.
آلوز پس از سپری کردن اولین شب زندگی‌اش در بازداشت به ندرت چیزی خورده، بسیار آرام بوده و از نظر روانی بشدت تحت‌تأثیر این اتفاق قرار گرفته، به طوری که تمایلی برای حرف زدن نشان نداده است. آلوز حتی از فرصتی که برای تماس با افرادی که امکانش را داشته هم استفاده نکرده و مدعی شده است شماره هیچ یک از بستگان و نزدیکانش را به خاطر نمی‌آورد. آلوز تا زمان برگزاری جلسه محاکمه‌اش که ممکن است چندین ماه به طول بینجامد در زندان برایانز بارسلونا خواهد ماند. طبق قوانین اسپانیا، در صورت اثبات اتهامات دنی آلوز، او حداقل 4 سال و حداکثر 12 سال پشت میله‌ها خواهد بود.
طبق گزارش شبکه TV3 کاتالونیا، آلوز که در ابتدا به کلی منکر دیدن قربانی شده بود و تأکید داشت اصلاً چنین فردی را نمی‌شناسد، در دومین جلسه بازجویی‌اش گفت این زن را دیده اما هیچ اتفاقی بین آنها رخ نداده است . دفاع راست سابق بارسلونا همچنین در سومین مرحله بازجویی خود گفته‌های قبلی‌اش را هم نقض کرده و گفته این فرد قربانی بود که به سمت او رفته است. در این بین نشریه پاییس اسپانیا نوشته است شاکی پرونده حاضر به دریافت غرامت نیست و خواسته‌اش مجازات شدن آلوز با حبس است.
جوانا همسر آلوز که سال 2017 با یکدیگر ازدواج کردند در رابطه با اتهام وارد شده به او گفت: «می‌دانم شوهرم کیست، می‌دانم چگونه با او آشنا شدم، می‌دانم چقدر قابل احترام است. حتی زمانی که او در حال شناختن من بود، هیچ بی‌احترامی و خیانتی از او ندیدم. زنان زیادی را دیدم که مقابل چشم من به‌ دنبال ربودن او بودند اما دنی هرگز به آنها توجهی نمی‌کرد. مادر من یک هفته پیش فوت کرد. من به سختی شروع به درک این موضوع کردم که او دیگر با من نیست و حالا عذاب کشیدن در مورد دنی هم اضافه شد. من به فاصله یک هفته، دو ستون زندگی‌ام را از دست داده‌ام. از رسانه‌‌ها می‌خواهم در این لحظه به حریم خصوصی من احترام بگذارند.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی