صفحات
شماره هشت هزار و یکصد و نه - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و یکصد و نه - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - صفحه ۲۱

اخبار

دومی ذوب آهن در لیگ بسکتبال تثبیت شد
تیم بسکتبال نبوغ اراک آخرین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت و ذوب‌آهن اصفهان نیز برابر حریف خود به برتری دست یافت. در ادامه این پیکارها تیم‌های نبوغ اراک و توفارقان آذرشهر به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی نماینده استان مرکزی به پایان رسید. توفارقان که به دلیل مشکلات هفته گذشته در آستانه حذف قرار داشت در این دیدار ۷۴ بر۶۶ شکست خورد. در دیگر دیدار ذوب‌آهن هم با برتری ۶۸ بر ۶۱ این تیم به پایان رسید. شهرداری گرگان با ۳۶ امتیاز از ۱۹ بازی و ذوب‌آهن اصفهان با ۳۵ امتیاز از ۲۰ بازی در جایگاه اول و دوم قرار دارند و کاله مازندران از ۱۹ بازی با ۳۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

تیراندازان تفنگ در اردو
اردوی تیم ملی تیراندازی تفنگ، پنجشنبه هفته گذشته در سایت استادیوم آزادی تهران شروع شد. آرمینا صادقیان، نجمه خدمتی، فاطمه امینی، نسا پاریاب، الهه احمدی، فاطمه کرمزاده، مهدیه عباسی‌فرد، فاطمه حسین‌زاده، فرشته قدرتی، ساینا تیموری، فاطمه کبیری، یلدا سلیمانی، آیلین علیپور، نیلوفر محسنی‌پور، ثمین غلامی و نرگس قنبری تیراندازان زن اردونشین هستند. امیرمحمد نکونام، پویا نوروزیان، هادی قره‌باغی، مهیار صداقت، علی رضایی، محمدامین رهسپار، امیرمهدی صمدزاده، ابوالفضل نعمتی، پارسا امیدیان و امیرعلی شادمند هم تیراندازان حاضر در اردو هستند که برای 29 روز زیر نظر مریم طالبی سرمربی تیم تمرین می‌کنند.

دعوت کشورهای اروپایی از کمرانی
مهرو کمرانی سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی بانوان با دعوت مسئولان فدراسیون یونان در کمپ تمرینی این کشور حاضر شد. سرمربی سابق تیم ملی تکواندو که با روی کار آمدن‌ هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، از تیم ملی کنار گذاشته شد، با دعوت مسئولان فدراسیون یونان در کمپ مشترک چهره‌های شاخص تکواندوی این کشور و چند کشور دیگر حاضر شد. او قرار است  با توجه به علاقه‌مندی مسئولان فدراسیون تکواندوی این کشور، مجدداً راهی یونان شود. همچنین تیم‌های تکواندوی سوئد، لهستان و مالت از کمرانی دعوت کرده تا در این کشورها به برگزاری کمپ تمرینی و آموزش تکواندو بپردازد.

جستجو
آرشیو تاریخی