اخبار

تمرین استقلال برای بازی با سپاهان در غیاب حسینی
تمرین تیم فوتبال استقلال دیروز پس از یک روز استراحت و یک روز کار در سالن وزنه، در زمین کمپ حجازی برگزار شد و در این تمرین بازیکنان استقلال برنامه‌های بازی با سپاهان را آغاز کردند. ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال پیش از آغاز تمرین دقایقی برای شاگردانش صحبت کرد. سیدحسین حسینی، دروازه‌بان اول و کاپیتان استقلال به‌دلیل مصدومیت در این جلسه تمرینی حضور نداشت و با این شرایط حضور حسینی مقابل سپاهان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. به همین منظور ساپینتو برنامه‌های ویژه‌ای را جهت آماده‌سازی علیرضا رضایی برای حضور در بازی روز پنجشنبه در نظر گرفته است. عارف غلامی و محمدحسین مرادمند نیز به‌دلیل مصدومیت تمرینات انفرادی را پشت سر گذاشتند. این درحالی است که ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند در کارهای گروهی شرکت کردند. سبحان خاقانی نیز پس از پایان دوره مصدومیت، فعلاً به تمرینات اختصاصی مشغول است.

تمرکز یحیی روی تاکتیک پرسپولیس
پرسپولیسی‌ها دیروز تمرینات خود را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حضور یافتند و برای ۱۵ دقیقه به گرم کردن و کار با وزنه پرداختند. پس از آن بازیکنان در زمین چمن حاضر شدند و شوت به دروازه در دو گروه، تمرین حفظ توپ و فوتبال درون تیمی، از برنامه‌های کادرفنی بود. یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در جریان این تمرینات بویژه هنگام فوتبال درون تیمی تأکید ویژه‌ای روی اجرای برنامه‌های تاکتیکی داشت. این جلسه تمرینی ۹۰ دقیقه به طول انجامید و شیخ دیاباته مانند روزهای گذشته در بخش‌هایی از تمرینات گروهی حاضر بود و در ادامه برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر بدنساز و کادر پزشکی دنبال کرد.

خداحافظی مدافع اسبق استقلال از مستطیل سبز
آلومینیوم و گل گهر، دیروز در دیدار معوقه هفته سیزدهم به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این مسابقه، میثم مجیدی کاپیتان آلومینیوم و مدافع اسبق تیم‌ استقلال در دقیقه 20 این مسابقه ( شماره پیراهن این بازیکن) از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.بازیکنان دو تیم هنگام خروج مجیدی از زمین مسابقه، تونل زدند و این بازیکن با سابقه فوتبال کشور را تشویق کردند. مجیدی 36 ساله که فوتبال خودش را با آلومینیوم شروع کرده بود، با پوشیدن پیراهنی که روی آن جمله «خداحافظ دنیای فوتبال» نوشته شده بود، با چشمانی اشکبار، گوشه مستطیل سبز را بوسید.

سلیمانی 20 بازیکن را دعوت کرد
فروزان سلیمانی یکشنبه به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان انتخاب شد و دیروز هم لیست بازیکنان مدنظر خود را برای حضور در اردو اعلام کرد. او تیمش را برای شرکت در رقابت‌های 2023 کافا به میزبانی ازبکستان آماده می‌کند.فاطمه رحمتی، فرشته خسروی، طاهر مهدی‌پور، الهام عناف چه، فرشته کریمی، فرزانه توسلی، مارال ترکمان، مهتاب بنایی، فاطمه تراهی، سحر زمانی فرد، زیبا افروغ، نازنین استکی فر، مریم حکمتی مهدیه محمودی نیا، فاطمه اعتدادی، سارا شیربیگی، نسترن مقیمی، زینب کرمی مهسا کمالی و هما آقایی نفرات تیم ملی هستند.تیم ملی در تورنمنت کافا با تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان از 5 تا 11 بهمن ماه رقابت می‌کند.

احضار داور و ناظر به کمیته‌انضباطی برای پرونده موسوی و ترابی
جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره رسیدگی به تخلف مهدی ترابی و سیداحمد موسوی دو بازیکن تیم‌های پرسپولیس و نساجی روز دوشنبه هفته گذشته برگزار شد، اما هنوز رأی نهایی این پرونده صادر نشده است. کمیته انضباطی که بلافاصله پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی قرار دستور موقت برای این دو بازیکن صادر کرد، پس از حضور این دو بازیکن در جلسه هفته گذشته دستور موقت صادره را لغو کرد اما فعلاً رأی خود را درباره این پرونده صادر نکرده است. در این میان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از علی صفایی داور این بازی به همراه ناظران این مسابقه دعوت کرده دوشنبه هفته آینده در کمیته انضباطی حاضر و درباره اتفاقات پیش آمده در صحنه درگیری ترابی و موسوی توضیح دهند. ظاهراً گزارش داور و ناظران بازی برای کمیته انضباطی روشن نبوده و به همین دلیل از آنها برای ارائه توضیحات تکمیلی دعوت شده اند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی