وزیر بهداشت در نشست تأسیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت:

ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت را در منطقه دارد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نظام سلامت ایران را قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه دانست وگفت: اسلامی شدن دانشگاه‌ها یکی از اهداف در وزارت بهداشت است و در این خصوص نیازمند دانشمندان متعهد و متدین هستیم.
به گزارش خبرنگار حوزه سلامت ایرنا، بهرام عین‌اللهی دیروز در نشست تأسیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت که با حضور مدیران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، معاونان و مشاوران وزیر بهداشت و جمعی از مدیران کل و کارکنان وزارت بهداشت برگزار شد افزود: هدف از تشکیل دفتر نهاد نمایندگی مقام رهبری در ستاد وزارت بهداشت جلوگیری از انحرافات فکری و سیاسی، گفتمان‌سازی و جذب نیروهای متخصص و متدین است. وزیر بهداشت، پیگیری منویات مقام معظم رهبری، گفتمان سازی، هماهنگی نظام سلامت با حوزه‌های علمیه و تقویت نیروهای انقلابی را از مهم‌ترین موارد هدف دار در دفتر نمایندگی مقام رهبری در ستاد وزارت بهداشت عنوان کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نیز در این نشست گفت: ۲۶۰ دفتر نهاد در دانشگاه‌ها داریم ولی ضرورت داشت در حوزه آموزش عالی وزارت بهداشت نیز دفتری تشکیل شود تا در راستای تقویت همکاری و هماهنگی در دانشگاه‌ها و افزایش مجموعه نهادها و رصد و نظارت بر سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری فعالیت کند.
در این مراسم حکم نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت به حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی میراحمدی اعطا شد.
جستجو
آرشیو تاریخی