چهره خبر

نگاه ویژه دولت به مسکن روستایی
مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی: نگاه اصلی دولت و وزارت راه و شهرسازی توجه به مسکن روستایی است و دولت تلاش دارد با تغییر قوانین طرح هادی روستایی، مشکلات این حوزه را برطرف کند.
اهمیت اهدای خون در روزهای پایانی سال
عباس صداقت، سخنگوی سازمان انتقال خون کشور: با توجه به روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز، لازم است مردم در اهدای خون فعال‌تر باشند تا در تأمین خون و فرآورده‌های مورد نیاز بیماران با مشکل مواجه نشویم.
نوسازی ۸ هزار دستگاه تاکسی فرسوده
مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور: طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی از ۲۶ آذرماه امسال با «سمند سورن» آغاز شده است و تا پایان سال 8 هزار دستگاه تاکسی‌ در کشور نو می‌شود.
استقبال از سال جدید با «بهار ایران»
مصطفی زیبایی‌نژاد، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران: امسال با توجه به همزمانی عید نوروز با ماه رمضان، مدیریت شهری برای تقویت نشاط اجتماعی با جشن‌ها و برنامه‌هایی تحت عنوان «بهار ایران» به استقبال سال جدید می‌رود.
پیشرفت فیزیکی 85 درصدی بیمارستان سرپل ‌ذهاب
صدرالله بابلی، فرماندار سرپل‌ذهاب: با تخصیص اعتبار از محل سفر رئیس جمهور، بیمارستان شهدای سرپل ذهاب به پیشرفت 85 درصدی رسیده و بزودی به اتمام خواهد رسید.
برای اولین بار چهار گونه حیات وحش در طبیعت رهاسازی شد
غلامرضا ابدالی، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌ وحش سازمان حفاظت محیط زیست: امسال برای نخستین بار ۴ گونه شاخص گوزن زرد ایرانی، گورخر ایرانی، جبیر و آهو با موفقیت در طبیعت رهاسازی شده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی