رئیس‌جمهور تأکید کرد

مأموریت وزیر کشور برای ریشه‌یابی فوری مسمومیت دانش‌آموزان

رئیس‌جمهور وزیر کشور را مأمور رسیدگی و ریشه‌یابی هرچه سریع‌تر به موضوع مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی مدارس و اطلاع‌رسانی مستند و مستمر در این زمینه برای رفع نگرانی خانواده‌ها کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز گذشته تأکید کرد که وزارت بهداشت، وزارت اطلاعات و دیگر بخش‌ها با وزیر کشور در این زمینه همکاری خواهند کرد و هرگونه اطلاع‌رسانی باید از طریق وزارت کشور انجام شود.
دکتر رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، به وزرای کابینه دستور داد، برای جلوگیری از پرداخت پاداش‌های بی‌رویه و بی‌منطق که بعضاً در دوره‌های قبل در شرکت‌های دولتی برای هیأت‌مدیره‌ها در نظر گرفته می‌شد، مراقبت‌های لازم را انجام دهند.
موظف شدن معاونت علمی رئیس‌جمهور و سازمان برنامه و بودجه برای برنامه‌ریزی جهت جذب و بکارگیری نخبگان علمی از دیگر دستورات رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیأت دولت بود.
دولت اجرای اهداف اصلی و گفتمان انقلاب اسلامی را برنامه خود می‌داند
رئیس‌جمهور همچنین روز گذشته در دیدار با جمعی از اعضای «جامعه وعاظ و مبلغان»، با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی با ماهیت فرهنگی است، تحقق و اجرای اهداف اصلی و گفتمان انقلاب اسلامی را برنامه دولت سیزدهم عنوان کرد و از همه دست‌اندرکاران امور فرهنگی کشور بویژه روحانیت انقلابی و هوشیار خواست به مسئولیت‌های سنگین خود در پیشبرد گفتمان انقلاب عمل کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی کم‌کاری‌ها و ضعف‌های عملکرد فرهنگی در سال‌های گذشته را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه همه نهادهای آموزشی، علمی و فرهنگی از جمله شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در پیشبرد امور فرهنگی مسئول هستند، بر اهمیت نقش مساجد، ائمه جمعه و جماعات و قرارگاه‌های فرهنگی در ترویج ارزش‌های انقلابی و فرهنگی تأکید کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی