داماد و مادرزن سارق دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت طلا از یک خانه در ولنجک خبرداد و گفت:‌ بهمن ماه سال‌جاری، زن جوانی به پایگاه یکم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت برای کار شخصی صبح از خانه خارج شده و هنگامی که به خانه بازگشته متوجه شده طلاهایش به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از کمد خانه‌اش به سرقت رفته است. وی ادامه داد: درجریان تحقیقات مشخص شد که در زمان سرقت یک زن میانسال که خدمتکار بوده برعکس روزهای دیگر زودتر از پایان ساعت کاری، خانه را ترک کرده است. همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان متوجه شوند پول نامتعارفی به حساب بانکی خدمتکار خانه از یک طلافروشی واریز شده است و همین موضوع شک تیم پلیسی را برانگیخت.
ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی متوجه شدند، زن میانسال و دامادش هنگامی که صاحبخانه نبوده با طراحی نقشه قبلی، طلاها را سرقت کرده و مقداری از اموال مسروقه را فروخته‌اند.
وی با بیان اینکه طلاهای مسروقه کشف شده است، افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی منکر جرم خود شدند، اما پس از ارائه مدارک موجود در پرونده از سوی کارآگاهان به سرقت طلاهای شاکی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال با طراحی نقشه قبلی اعتراف کردند.
جستجو
آرشیو تاریخی