آخرین وضعیت مصدومان حادثه بالگرد

وضعیت وزیر ورزش و سایر مصدومان رو به بهبود است

رئیس اورژانس کرمان درباره وضعیت وزیر ورزش و اعضای همراه در حادثه بالگرد گفت: وضعیت حمید سجادی و سه تن از اعضای همراه که حال آنها وخیم گزارش شده بود، رو به بهبودی است و مشکل خاصی وجود ندارد. به گزارش ایسنا، محمد صابری، اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت حمید سجادی وزیر ورزش، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و حبیب‌الله ستوده مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی رو به بهبودی است و خطر خاصی آنها را تهدید نمی‌کند، فقط مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به دلیل خونریزی داخلی در ICU به سر می‌برد که شرایط عمومی وی خوب است. ۱۴ مصدوم دیگر که دچار شکستگی اندام شده‌اند، هم‌اکنون در بخش‌های مختلف بیمارستان استان کرمان بستری هستند و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.
بالگرد هلال احمر کرمان حامل وزیر ورزش و جوانان عصر پنجشنبه در سفر به شهرستان بافت حین نشستن در یک ورزشگاه سقوط کرد و این حادثه ۱۶ مصدوم (سرنشین و کادر پروازی) برجای گذاشت.
این بالگرد از ارتفاع ۱۰ تا ۱۵ متری حین فرود دچار سانحه شد. اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارتخانه ورزش و جوانان در این حادثه به علت شدت صدمات جان باخت.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان (پنجشنبه چهارم اسفند) برای حضور در مراسم اختتامیه گردهمایی مدیران، معاونین توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور به کرمان سفر کرده بود.
جستجو
آرشیو تاریخی