رونمایی از نرم‌افزار سفرهای بین‌شهری وزارت راه و شهرسازی تا پایان سال

مســـئـــــول کمــــیــــتــــه فناوری‌های هوشمند حوزه معاونت حمل‌ونقل سازمان راهداری، از رونمایی پلتفرم سفرهای برون‌شهری وزارت راه و شهرسازی تا پایان سال خبر داد و گفت:‌ این کار با هدف ارتقای خدمات‌رسانی به مردم عملیاتی شده است.
به گزارش تسنیم، عارف رومینا با اشاره به اقدام غیرقانونی اسنپ در راه‌اندازی سفرهای بین‌شهری اظهار کرد: با توجه به نیاز کشور به هوشمندسازی حمل‌ونقل بین‌شهری، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با شرکت‌های دانش‌بنیان در این بخش وارد مذاکره شد. وی با اعلام اینکه این پلتفرم تا پیش از تعطیلات نوروز نهایی می‌شود، گفت:‌ خدمات‌رسانی در بخش حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری(بین شهری) دو مقوله متفاوت است. رانندگان درون‌شهری فقط یک گواهینامه دارند، اما رانندگان بین‌شهری دارای کارت هوشمند هستند و برای انجام سفر باید صورت وضعیت دریافت کنند.
رومینا با اشاره به اینکه در پلتفرم سفرهای بین‌شهری صورت وضعیت به‌صورت آنلاین صادر می‌شود، گفت:‌ به‌دنبال انتخاب یک نام مناسب برای این پلتفرم هستیم. وی افزود: دولت هیچ دخالتی در این نرم‌افزار ندارد و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تنها به‌عنوان تنظیم‌گر عمل خواهد کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی