قتل بی رحمانه مرد جوان در زورگیری شبانه «خانی‌آباد»

۲ زورگیر بی‌رحم که در جریان سرقت، یک مرد جوان را با ضربات مهلک چاقو به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.
به گزارش تسنیم، سوم دی ماه، انتظامات بیمارستانی در جنوب تهران در تماس تلفنی ، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت اورژانس به محمدجواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.
با اعلام این خبر، مأموران کلانتری 152 خانی‌آباد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی بخش اورژانس بیمارستان شدند؛ تیم جنایی پس از حضور در بخش اورژانس با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه پهلو هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.
تحقیقات حکایت از آن داشت، مقتول در محله خانی‌آباد توسط 2 مرد موتورسوار هدف زورگیری قرار گرفته و پس از مقاومت با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است و تلفن همراه و پول هایش به سرقت رفته است.

دستگیری عاملان جنایت
بررسی‌های تخصصی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با رصد مخابراتی، هویت عاملان جنایت را شناسایی و متوجه شدند آنها در خانه‌ای در جنوب تهران زندگی می‌کنند.
کارآگاهان پس از دریافت  اطلاعات، راهی مخفیگاه متهمان شدند و دو مرد جوان را پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای در یک عملیات ضربتی دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی برای تحقیقات تکمیلی منتقل کردند.
عاملان جنایت در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت مرگبار از مقتول اعتراف و عنوان کردند به دلیل مقاومت مقتول، او را هدف ضربات مهلک چاقو از ناحیه پهلو قرار دادند و پس از ارتکاب جنایت متواری شدند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی