قاتل مجــــازی تهران دستگیر شد

رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و بازداشت عامل تهدیدات اینترنتی علیه تعدادی از شهروندان در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی دراین‌باره گفت: مدتی قبل تعدادی از شهروندان به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه  کرده و مدعی شدند فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی با تهدید به قتل از آنها اخاذی کرده است که کارشناسان پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. مأموران با مطالعه اظهارات شکات در پرونده متوجه شدند مدتی است فردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با ارسال تصاویر اجساد متعدد و سلاح کلت کمری به کاربران، خود را قاتل زنجیره ای معرفی و آنها را تهدید به قتل می‌کند.
وی افزود: با اقدامات تخصصی افسران سایبری پلیس فتا، ردپای مجرم در فضای مجازی شناسایی شد و با بررسی صفحه اینستاگرامی ساخته شده توسط این فرد مشخص شد صفحه اش بیش از 4هزار نفر دنبال کننده دارد و پس از تحقیقات تکمیلی اطلاعات هویتی وی در اختیار پلیس قرار گرفت.
معظمی گودرزی با اشاره به اینکه امنیت روانی مردم از خطوط قرمز پلیس است، گفت: این شیاد مجازی پس از تشریفات قضایی در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر  شد و به پلیس فتا منتقل شد. متهم که مردی ۳۰ ساله بود پس از حضور در پلیس فتا هرگونه جرمی را انکار کرد اما پس از روبه رو شدن با شکات پرونده و مستندات پلیس ، جرم خود را پذیرفت و علت این کار را اخاذی اعلام کرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی