دو خط خبر

 

1269 مدرسه جایگزین مدارس کانکسی و سنگی می‌شود
 حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه اقدامات اولیه برای ساخت مدرسه به جای یکهزار و ۲۶۹ مدرسه کانکسی و سنگی خشکه چین انجام شده است، گفته این مدارس بیش از ۱۰ دانش‌آموز دارند و الحاقی هم نیستند.

آغاز ساخت بزرگترین بوستان بانوان پایتخت
محمدرضا پوریافر، شهردار منطقه ۲۱ تهران از کلنگ‌زنی بزرگترین بوستان بانوان پایتخت خبر داده و گفته این بوستان در محدوده ۵.۵ هکتاری بوستان انرژی در شهرک استقلال احداث می‌شود. این بوستان بزرگ با امکاناتی نظیر استخر روباز و روبسته، انواع خدمات ورزشی و هنری، اتاق مادر و کودک، کلاس‌های آموزشی اجتماعی و فرهنگی در آینده‌ نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

مطب‌ها، پایگاه پزشکی خانواده می‌شوند
دکتر مصطفی رضایی، رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفته برای اجرای طرح پزشک خانواده ۱۹هزار پزشک نیاز داریم که بخشی از این تعداد در بخش دولتی وجود دارد اما تعداد قابل توجهی را باید از طریق عقد قرارداد با پزشکان عمومی بخش خصوصی فراهم کنیم تا مطب این پزشکان تبدیل به پایگاه پزشکی خانواده شود. باید برای اجرای این طرح از تجربیات استان‌های فارس و مازندران استفاده کرد تا مجدد دچار آزمون وخطا نشویم.

فرایند صدور گذرنامه 20 روزه شد
 سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اعلام کرده به دلیل نقصی که در برگ خام گذرنامه ایجاد شده بود، در هفته‌های گذشته کار صدور گذرنامه برای متقاضیان تا ۴۵ روز زمان می‌برد اما با رفع مشکل از هفته گذشته تاکنون کار صدور گذرنامه به ۲۰ روز رسیده است.

تعطیلی ۲۰۰ آموزشگاه علمی غیرمجاز
 احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از تعطیلی ۲۰۰ آموزشگاه علمی غیرمجاز از ابتدای سال‌جاری تا کنون خبر داده و تأکید کرده همه آموزشگاه‌های علمی که داوطلب زیر ۲۰ سال سن می‌پذیرند باید از آموزش و پرورش مجوز داشته باشند.

پرداخت 7 میلیارد تومان برای سرویس مدارس استثنایی
 در پی تجمع تعدادی از خانواده‌های دارای فرزند استثنایی به علت تعطیلی سرویس مدارس، جلال بهرامی، معاون حمل و نقل طی نامه‌ای که رونوشت آن را به شورای شهر ارائه کرد به مدیرعامل سازمان تاکسیرانی دستور داده که 7میلیارد تومان به صورت علی‌الحساب برای سرویس مدرسه دانش‌آموزان استثنایی پرداخت کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی