با دستور رئیس جمهور صورت گرفت

نایب رئیس شورای رقابت: کاهش قیمت 34 قلم کالای اساسی

وزیر جهاد کشاورزی از کاهش قیمت ۳۴ قلم کالای اساسی با دستور رئیس جمهور خبر داد و گفت: این کالاها به مدت سه ماه توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای بدون سود به فروش می‌رسد.
به گزارش تسنیم، سید جواد ساداتی‌نژاد همزمان با اجرای «طرح فجر تا فطر» در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اظهار داشت: با توجه به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان در سال‌جاری، میزان تقاضا برای کالاهای اساسی در این ایام افزایش می باید . به همین دلیل با دستور رئیس جمهور همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای 34 قلم کالای اساسی را با 10 تا 25 درصد تخفیف اعمال می‌کنند تا بازار در ایام پایانی سال، عید نوروز و ماه مبارک رمضان آرامش و ثبات را تجربه کند.
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه امیدواریم سایر فروشگاه‌ها نیز با این طرح همراه شوند، ادامه داد: همراهی خوبی از سوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور وجود دارد و این طرح در سایر نقاط کشور نیز رواج دارد.بنا بر اعلام مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی، این کالاها شامل گوشت منجمد، مرغ منجمد، قندوشکر، پنیر یو-اف، ماست کم چرب یک کیلویی، شیر نایلونی کم چرب، شیر بطری کم‌چرب، کره 100 گرمی، روغن سرخ‌کردنی810 گرمی، روغن پخت‌وپز 810 گرمی، حبوبات، ماکارونی، رب، تن‌ماهی، برنج، چای و برخی از کالاهای دیگر است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی