وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیأت دولت:

مردم استقبال خوبی از جشنواره فیلم فجر داشتند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استقبال مردم از جشنواره فیلم فجر را خوب توصیف کرد و گفت: در برخی شهرهای بزرگ، بلیت فیلم‌ها به دلیل تقاضای بالای مردم نایاب شده است.
به گزارش ایسنا، محمد مهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با تبریک ایام دهه فجر گفت: جشنواره فیلم فجر از هفدهم بهمن ماه به مراکز استان‌ها رفته و فوق‌العاده استقبال خوبی صورت گرفته است.
وی افزود: گزارش‌هایی که من شب گذشته داشتم این بود که بلیت‌ها در شهرهای بزرگ نایاب شده‌ است و تقاضای زیادی هم برای نمایش فیلم در شهرهای خارج از مراکز استان‌ها داریم. من به دوستان سازمان سینمایی گفته‌ام که سینمای سیار و فیلم‌های منتخب را تا دل روستاها و مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان، خوزستان و بویژه استان‌های دارای زیرساخت‌های کمتر ببرند که دوستان آن را در دستور کار قرار داده‌اند.
اسماعیلی تأکید کرد: جشنواره فجر با رونقی بیشتر از سال‌های پیش در حال پیگیری است، ما بیشتر از توقعات‌مان در حوزه عدالت فرهنگی پیش رفته‌ایم؛ در این جشنواره ۷۵ فیلم ثبت نام کردند و حدود ۱۰ فیلم اولی داریم که دو مورد آن کارگردان خانم دارند. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سال آینده را سال پررونقی برای سینما پیش‌بینی می‌کنیم.
اسماعیلی با بیان اینکه جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد که جشنواره هنرهای تجسمی فجر نیز در حال برگزاری است.
جستجو
آرشیو تاریخی