اورسجی: فکر می‌کنم بنگلادش رقیب جدی ما باشد

عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی ایران در نشست خبری خودش گفت: «باوجود اینکه سن این رشته ورزشی در ایران ۲۰ سال نمی‌شود اما رشد خوبی در جهان و آسیا داشته است. در ایران ۲۷ استان درگیر مسابقات کشوری هستند. اکنون هم میزبان دو رویداد بزرگ هستیم. از من می‌پرسیدند که چرا میزبانی بزرگسالان را نمی‌گیرید در واقع ما روی رده‌های پایه کار انجام می‌دهیم و حیف است که مسابقات جهانی و آسیایی این رده را از دست بدهیم. نخستین دوره جوانان را هم خودمان میزبانش بودیم. سال آینده هم این نخستین دوره مسابقات در بخش دختران به میزبانی مالزی انجام خواهد شد.
او درباره مشکلات ارزی این فدراسیون توضیح داد:« ممکن است مشکلی باشد و باید چاره‌جویی کرد. باید با دستگاه‌های بالاتر در ارتباط باشیم باید جلوتر برویم تا ببینیم چه می‌شود.»
اورسجی درباره رقبای آسیایی در انتخابات کنفدراسیون آسیا گفت: «هند هر گز نمی‌خواهد این موقعیت را از دست بدهد اما چون رئیس جهانی خودش هندی است کنار کشیدند. بنگلادش و پاکستان هم رقبای ما هستند. البته پاکستان هم خوشبختانه با رایزنی‌ها شرکت نمی‌کند. تنها رقیب بنگلادش است و فکر نمی‌کنم رقیب جدی باشد. بعید می‌دانم که روی کاغذ ۴ رأی بیشتر داشته باشد. به ریسکش نمی‌ارزد و باوجود اینکه ما میزبان هستیم ممکن است تغییر کند و امیدواریم که در روز یا شب قبل انتخابات او هم انصراف دهد.»
جستجو
آرشیو تاریخی