روی خط خبر

افزایش 50 درصدی حق عائله‌مندی
 رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: حق عائله‌مندی کارمندان در سال ۱۴۰۲ با میزان ۵۰ درصد افزایش به حدود ۹۰۰ هزار تومان و حق اولاد با صددرصد افزایش به ۴۰۰ هزار تومان خواهد رسید. به گزارش تسنیم، میثم لطیفی، افزود: حداقل حقوق با شرایط اقتصادی فعلی کفاف زندگی را نمی‌دهد از این رو حق عائله مندی در سال آینده افزایش می یابد.
موافقت ژاپن با واردات لبنیات از ایران
ژاپن نام ایران را در فهرست واردات مجاز محصولات لبنی به این کشور قرار داده و با صادرات لبنیات ایران به این کشور موافقت کرده است.به گزارش ایلنا، وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی از موافقت ژاپن با درج نام ایران در فهرست واردات مجاز محصولات لبنی به این کشور خبر داد.
راه‌اندازی درخواست الکترونیکی خدمات پستی کالا
درخواست خدمات پستی حمل و تحویل کالا از طریق پنجره واحد تجارت الکترونیکی ممکن شد.به گزارش روابط عمومی مرکز تتا، همزمان با دهه مبارک فجر، با همکاری مشترک مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (تتا) و شرکت ملی پست درخواست خدمات پستی حمل و تحویل کالا که پیش از این از طریق مراجعه به واحدهای پستی منتخب انجام می‌گرفت، برای کسب‌وکارهای اینترنتی دارای اینماد به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به ثبت نام مجدد از طریق پنجره واحد تجارت الکترونیکی امکانپذیر شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی