پلیس بزرگراه در 13 کلانشهر آغاز به کار می‌کند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: نسبت به سال قبل تردد در جاده‌ها ۲۸ درصد افزایش داشته است.
به گزارش مهر، «کمال ‌هادیان‌فر» در رزمایش پلیس بزرگراه با بیان اینکه امسال سالی پرتلاش برای ما بود، گفت: در ۲۹۷ هزار کیلومتر از راه‌های کشور به صورت شبانه روز خدمت‌رسانی‌ها انجام شد.
هادیان فر افزود: ۶۲ میلیون خدمت به مردم ارائه داده‌ایم که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد درحوزه‌های مختلف افزایش داشته و بیش از ۸۰ درصد رضایتمندی مردم را در حوزه خدمات راهور به دنبال داشته است.
وی با بیان اینکه ۵۶۳ میلیارد پیمایش داشته‌ایم، گفت: نسبت به سال قبل ترددها ۲۸ درصد افزایش داشته و آنچه نگران کننده است، بحث جانباختگان است. ۳۲ دستگاه در حوزه پیشگیری از تصادفات نقش آفرین هستند و شورای عالی ایمنی حمل و نقل کشور بزرگترین نقش را دارد.هادیان فر با بیان اینکه چهار وظیفه اصلی در مبحث تصادفات ابلاغ شده است، گفت: تسهیل در ترددها، کاهش سوانح و حوادث، خدماتی که در حوزه ترافیکی ارائه می‌‌شود و مدیریت ترافیک از جمله این برنامه‌هاست.وی تصریح کرد: هر آنچه را که در توان داشته‌ایم، به کار گرفتیم تا گره‌گشای مردم باشیم .
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: در ۱۳ کلانشهر پلیس بزرگراه آغاز به کار می‌کند و این گشت‌ها با پدیده‌های ناهنجار ترافیکی و حرکات پر خطر رانندگان برخورد می‌کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی