اجیر کردن معشوقه برای قتل شوهر

سوء قصد به جان کارمند یک دانشگاه به دلیل اختلاف خانوادگی

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان سوء قصد به جان کارمند یک دانشگاه در شرق تهران، خبر داد.به گزارش ایسنا، سرهنگ «علی ولیپور گودرزی» در این ‌باره گفت:‌ هجدهم دی‌ ماه امسال خبری مبنی بر سوء قصد مسلحانه به جان یک کارمند دانشگاه در شرق تهران به پلیس اطلاع داده شد که درپی آن، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات ابتدایی نشان داد که کارمند دانشگاه هنگامی که قصد داشته از خانه‌ خود به سمت محل کارش حرکت کند، از سوی فرد ناشناس از ناحیه سر هدف شلیک گلوله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است.وی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین ‌گام با بهره‌‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، متوجه شدند یک مرد که با پارچه و ماسک صورت خود را پوشانده بود، به صورت پیاده در حال تعقیب کارمند دانشگاه بوده که ناگهان با کلت کمری وی را از ناحیه سر هدف شلیک قرار داده و متواری شده است.
ولیپور اظهار کرد: 30 شهریورماه امسال نیز این کارمند هدف شلیک سه گلوله از سوی فردی ناشناس قرار گرفته و روانه بیمارستان شده و از آن حادثه نیز جان سالم به در برده بود. تحقیقات روشن کرد ضارب در هر دو حمله از یک سلاح استفاده کرده است زیرا عامل این سوء قصدها یک نفر بوده که با همسر این کارمند دانشگاه مخفیانه ارتباط داشته است. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از کشف این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی، هویت ضارب را در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن شناسایی و وی را به همراه همسر کارمند دانشگاه با هماهنگی‌ مرجع قضایی دستگیر کردند. متهمان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی به سه مرتبه سوء قصد به جان کارمند دانشگاه با انگیزه شخصی به دلیل اختلافات زناشویی اعتراف کردند.
به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، در تحقیقات تکمیلی نیز مشخص شد زن جوان که با شوهرش مشکل داشته، به متهم پول داده و او را اجیر کرده تا همسرش را با سلاح کلت کمری به قتل برساند. این زن در گذشته نیز تلاش کرده بود با ریختن سم در غذای همسرش، او را به قتل برساند اما موفق نشده بود.
جستجو
آرشیو تاریخی