احتمال وقوع سیل در ۲۳ استان

سازمان هواشناسی درباره تقویت سامانه بارشی و بارش برف و باران و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و آبگرفتی معابر در ۲۳ استان و وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج در شمال و جنوب کشور هشدار داد.
این شرایط جوی از دیروز در نیمه شرقی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شمال و غرب فارس، بوشهر، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و امروز در آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، جنوب استان‌های فارس و بوشهر آغاز شده است.
اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها تا یکشنبه
سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته و شنبه را تشریح کرد. بر این اساس، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت شش صبح روز یکشنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا  ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.
تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه در محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر ممنوع است.
جستجو
آرشیو تاریخی