قتل پسر خردسال توسط معتــــاد شیشه‌ای

قاتل شیشه‌ای پسر خردسال تهرانی در روستایی در شیراز دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: دی ماه سال‌جاری، کشف جسد پسر بچه ۵ ساله‌ حوالی یک بیمارستان‌ در جنوب تهران به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی گزارش شد.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی افزود: با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و در بررسی صحنه جرم، با جسد پسر بچه ۵ ساله‌ای روبه رو شدند که براثر خفگی و برخورد جسم سخت به کمر و سرش به قتل رسیده بود.کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم هویت پسر خردسال اهل کشور افغانستان را شناسایی کردند و متوجه شدند مرد جوانی جسد مقتول را جلوی بیمارستان رها کرده است.
سرهنگ گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دریافت این سرنخ، مادر مقتول را شناسایی کردند. در تحقیقات از مادر مقتول مشخص شد، مرد معتادی که ناپدری مقتول بوده کودک ۵ ساله را در جریان درگیری خانوادگی ابتدا با سنگ زده و بعد خفه کرده است. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی متوجه شدند قاتل از اتباع افغانستان است و بعد از جنایت به استان‌های جنوبی کشور فرار کرده و قصد دارد از ایران برود. کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس‌ آگاهی پایتخت راهی شهر «بندرعباس» شدند و با ردیابی‌ها متوجه شدند متهم به یکی از روستاهای استان فارس رفته است که موفق شدند دریک عملیات پیچیده، قاتل شیشه‌ای را دستگیر کنند.این مقام انتظامی متذکر شد: متهم بعد از دستگیری اعتراف کرد به‌دلیل توهم ناشی از مصرف مواد مخدر(شیشه) دست به این جنایت هولناک زده است.
جستجو
آرشیو تاریخی