دو خط خبر

نگرانی از افت تحصیلی دانش‌آموزان به خاطر تعطیلی مدارس
ایلنا/ وزارت آموزش و پرورش با هشدار درباره افت تحصیلی نگران‌کننده دانش‌آموزان ناشی از تعطیلات پی درپی مدارس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: آموزش‌های مجازی پاسخگوی همه نیازهای دانش‌آموزان نیست و غیرحضوری شدن مدارس باید به‌عنوان آخرین راه حل درنظر گرفته شود.
نمی‌توان برای هر «جهش» کرونا واکسن ساخت
ایسنا/ دکتر مصطفی قانعی، عضو کمیته ملی واکسن کرونا با تأکید بر اینکه نمی‌توان برای هر جهش ویروس کرونا یک واکسن ساخت، گفته است: اثبات شده که حتی واکسن‌های سویه‌های قبلی هم ما را به هدف کاهش مرگ می‌رساند. هنوز تاریخ انقضای واکسن‌های کرونای ایرانی سرنیامده است و حدود ۵۰ میلیون دوز واکسن ذخیره داریم.
 آسمان کرونایی ایران؛ آبی غالب است
فارس/ وزارت بهداشت از افزایش تعداد شهرهای با وضعیت آبی در کشور خبر داده و در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: شهرهای آبی از ۲۹۳ به ۳۲۰ شهر رسیده است. شهرهای با وضعیت قرمز صفر بوده، شهرهای نارنجی از ۱۲ به ۶ و شهرهای زرد از ۱۴۳ به ۱۲۲ شهر کاهش یافته است.
راه‌اندازی ۱۲۶ خانه محیط زیست درکشور
مهر/ نورالله مرادی، معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از راه‌اندازی ۱۲۶ خانه محیط زیست در کشور خبر داده و گفته است: 3هزارو ۷۰۰ محیطبان در ۱۱درصد منطقه حفاظت شده کشور فعالند اما نمی‌توان با این تعداد نیروی انسانی مدیریت لازم را در این حوزه انجام داد.
سامانه ارجاع هوشمند به کارشناس در قوه قضائیه فعال شد
فارس/ محمد کاظمی فرد، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفته است: سامانه ارجاع هوشمند به کارشناس راه‌اندازی و در اختیار تمام قضات کشور قرارگرفته است. استفاده از این سامانه باعث تسریع در فرایندهای رسیدگی به پرونده‌ها و امکان نظارت بر اجرای فرایندها می‌شود.
تعرفه‌های پرستاری در بودجه ۱۴۰۲ قرار گرفت
ایرنا / سازمان نظام پرستاری اعلام کرده است: با تلاش‌های شبانه‌روزی این سازمان و همکاری مسئولان بویژه حمایت‌های رئیس جمهور، تعرفه‌های پرستاری در سرانه بیمه خدمات سلامت در قالب لایحه بودجه سال آینده (۱۴۰۲) قرار گرفت. این اقدام اساسی در تاریخ پرستاری ایران ماندگار است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی