دردسر ارتباط عاشقانه اینستاگرامی برای تـــــــــــازه داماد

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری زنی که از طریق پخش زنده اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی مردی جوان در شب عروسی‌اش کرده بود، خبر داد.
سرهنگ داوود معظمی گودرزی در این‌باره گفت:‌ چندی پیش مرد جوانی به پلیس فتای تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکایتی اعلام کرد فرد یا افرادی ناشناس در شب عروسی‌اش اقدام به انتشار تصاویر خصوصی در یک لایو اینستاگرامی کرده و موجب هتک حیثیتش نزد خانواده همسرش شده‌اند. شاکی در ادامه به مأموران گفت: بعد از آشنایی با نامزدم، فردی ناشناس در فضای مجازی تهدید کرد باید به این رابطه پایان دهم اگر این کار را نکنم تصاویر خصوصی‌ام را منتشر خواهد کرد. اهمیتی به این موضوع ندادم تا در شب عروسی‌ام یک صفحه جعلی با نام و شماره تلفنم در اینستاگرام ایجاد شد و در یک لایو اینستاگرامی تمام تصاویر خصوصی‌ام را منتشر کرد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ افزود: تیمی از مأموران پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند و مأموران پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی جوانب پرونده با بهره‌گیری از روش‌های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در فضای مجازی بزنند. کارشناسان پلیس فتا با استفاده از تجارب سایبری و تحقیقات گسترده در فضای مجازی اطلاعات هویتی متهم را به دست آورده پس از تشریفات قضایی این فرد را که یک زن جوان بود، در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند.
معظمی گودرزی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد پس از حضور در پلیس فتا ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد اما پس از روبه‌رویی با شاکی اعتراف کرد مدتی در فضای مجازی با شاکی ارتباط عاشقانه داشته اما وی با شخص دیگری ازدواج کرد و این زن برای تلافی و انتقام  در شب عروسی دست به انتشار تصاویر خصوصی که شاکی قبلاً برایش ارسال کرده بود، زده است.به گفته رئیس پلیس فتای تهران بزرگ برای زن جوان پرونده‌ای تشکیل و روانه دادسرا شده است.
جستجو
آرشیو تاریخی