ماجرای سرقت خودرو مقابل بیمارستان عرفان تهران

مرد جوانی که با قمه اقدام به سرقت خودروی زن جوانی در مقابل بیمارستان عرفان تهران کرده بود، با هوشیاری پلیس و جی‌پی‌اس خودروی مالباخته به دام افتاد.
به گزارش تسنیم، اواسط دی ماه، زن جوانی سراسیمه به انتظامات بیمارستان عرفان در غرب تهران مراجعه و اعلام کرد که بعد از ملاقات یکی از بستگانش در بیمارستان عرفان قصد داشته به خانه برود که هنگام سوار شدن به خودروی خود، ناگهان مرد جوانی با قمه وارد ماشین شده و با خشونت خودروی او را دزدیده است.
با اعلام این خبر به اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی 110، تیمی از مأموران کلانتری 138 جنت‌آباد راهی محل حادثه شدند و تحقیقات را آغاز کردند.
بررسی‌های پلیس و بازبینی دوربین‌های مداربسته کنار بیمارستان ضمن شناسایی چهره این سارق قمه‌کش نشان می‌دهد، متهم چند دقیقه قبل از اینکه مالباخته وارد خیابان شود در حال شناسایی سوژه برای سرقت بوده که ناگهان زن جوان را دیده و با کشیدن قمه خودروی وی را به سرقت برده است.
تیم پلیسی پس از شناسایی چهره وی متوجه شدند که خودروی زن جوان مجهز به سیستم جی‌پی‌اس بوده و این وسیله نقلیه در غرب تهران متوقف است.
مأموران پلیس با دستور قاضی کشیک دادسرای ویژه سرقت، راهی محل مورد نظر شدند و سارق جوان را دستگیر کردند. متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم سرقت خودروی زن جوان با تهدید قمه اعتراف و دلیل سرقت را اعتیاد به مواد مخدر عنوان کرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی