گاز تمام ۱۷ هزار مشترک تربت جامی وصل شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: گاز همه ۱۷ هزار مشترک شهرستان تربت‌جام که به‌دلیل افت فشار دچار قطع شده بود به حالت عادی و وصل به شبکه بازگشته است.
به گزارش ایرنا، حسن افتخاری اظهارداشت: برای هرچه زودتر وصل شدن گاز مشترکان، ۵۰ گروه کاری از شهرهای تربت‌حیدریه، فریمان و خود شهرستان تربت‌جام و دولت آباد فعالیت کردند. عملیات وصل گاز مشترکان در تربت‌جام از عصر دوشنبه آغاز شد و تا ساعت یک بامداد سه‌شنبه ادامه داشت و با توجه به اینکه وصل مجدد گاز باید خانه به خانه انجام شود و بعداز نیمه شب بیشتر مردم خواب هستند عملیات وصل گاز متوقف و از ساعت ۶ صبح سه‌شنبه دوباره آغاز شد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با تشکر از صبر و بردباری مردم و همراهی دیگر مشترکان در مصرف بهینه گاز اظهار داشت: با توجه به ورود موج سرما و برودت هوا تا نیمه بهمن ماه، همچنان نیازمند همراهی مردم برای تأمین پایدار گاز هستیم.
افتخاری افزود: در چالش فعلی علاوه بر حضور رئیس‌جمهور در ستاد شرکت ملی گاز ایران، عالی‌ترین مقام وزارت نفت نیز در محل شهرستان تربت‌جام حاضر شد و دستورات حمایتی را صادر کرد و حضور میدانی وزیر نفت قوت قلب بسیار خوبی برای کارکنان صنعت گاز در استان شد.
جستجو
آرشیو تاریخی