پیشنهاد آخر هفته

امین شفیعی        طنزپرداز و   رو زنامه‌نگار 

چی بخونم؟
آموزش هوش مصنوعی
گاهی یک آخر هفته علمی و یافتن پاسخ سوالی که ذهنمان را مشغول کرده بسیار دلچسب و به یادماندنی است.
ما به شما مطالعه مقالات علمی در هوش مصنوعی را توصیه می‌کنیم.
دیگر کسی شکی ندارد که فیلم‌‍های 22 بهمن مربوط به 22 بهمن‌های سال‌های گذشته است. اما ممکن است برای شما سوال پیش آمده باشد این فیلم‌ها مربوط به 22 بهمن‌های چه سالی‌ست؟ به خصوص اینکه الان 15 سال است که می‌گویند این‌ها مربوط به 22 بهمن‌های سال گذشته است! می‌توانید این سوال را از هوش مصنوعی بپرسید. یا به جواب می‌رسید و یا پک فحش‌های جدیدی که هوش‌های مصنوعی در خلوتشان به هم می‌دهند را دریافت می‌کنید و برای مواجهه با سوالات منطقی فضای مجازی آماده‌تر خواهید شد.
کجا برم؟
خرید با تخفیف
یکی از تجربه‌های شیرین آخر هفته‌ها خریدهای جذاب تخفیف‌دار است. همیشه اضافه شدن یک چیز جدید به زندگی شما باعث شور و نشاطی نو می‌شود. به ویژه اگر بتوانید آن چیز را با قیمتی مناسب و عادلانه تهیه کنید.
ما به شما خرید 12 خرس تخفیف‌دار از روی دیوار را توصیه می‌کنیم. این خرس‌ها اگرچه دسته دوم ولی در حد نو بوده و مربوط به دختر خانمی بوده که 12 خرس مختلف را دریافت کرده و با قیمتی مناسب به فروش می‌گذارد. با خرید و نگهداری این 12 خرس می‌توانید سال آینده به 12 نفر از جاست لاو ویت یوهایتان هدیه دهید و یک صرفه‌جویی شیرین بزرگ را تجربه کنید. سعی کنید گوشه خرس‌ها را هم یک علامت ریزی که خودتان فقط ببینید بزنید. یکهو دیدید جاست لاو ویت یویتان 12تا خرس گذاشت برای فروش که یکی از آن‌ها خرس شما بود.
 چیکار کنم؟
تقویت عصب و عضله
نرمش و ورزش مخصوص تمام هفته است نه آخر هفته! اما آخر هفته با ایجاد فراغت بال می‌توان ورزش را جدی‌تر دنبال کرد.
این هفته سعی کنید بیشتر روی ورزش‌هایی کار کنید که ماهیچه‌های گردن، کتف، مچ و کمر شما را تقویت می‌کنند. برای تقویت مچ از دامبل، برای تقویت کتف از میله و برای تقویت کمر از انجام حرکت فیله کمر متوالی کمک بگیرید. با این حرکات می‌توانید خود را آماده خانه‌تکانی‌های پیش رو کنید و بدنتان را برای شستن کف کابینت‌ها، جارو زدن زیر کمدها و مبل‌ها و تغییر دکوراسیون‌های احتمالی که در انتظارتان است آماده کنید.
از زانو غافل نشوید که مبل‌ها تا زیرشان جارو و تی و دستمال خیس و خشک کشیده شود به زانوها و عضلات چهارسر قوی و محکمی نیاز دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی