معرفی برنامه freedom

بــهای آزادی از حـــواس‌پـرتــی

اگر اغلب متوجه می‌شوید که حواستان  از کارتان پرت می‌شود، باید Freedom را امتحان کنید تا تمرکز خود را دوباره به دست آورید. این روزها اجتناب از حواس پرتی در حین کار آسان نیست. ایمیل‌ها و اعلان‌های رسانه‌های اجتماعی اغلب تمرکز شما را مختل می‌کنند و چیزی که شبیه یک چک‌این سریع است، معمولاً به یک سوراخ خرگوش اهمال‌کاری تبدیل می‌شود. به همین دلیل است که شما همیشه فکر می‌کنید که هرگز کاری را انجام نمی‌دهید.
خوشبختانه، چند برنامه وجود دارد که می‌تواند به شما در مدیریت عوامل حواس پرتی و جلوگیری از به تعویق انداختن کمک کند. Freedom اپلیکیشنی است که این کار را بخوبی انجام می‌دهد.
Freedom یک ابزار بهره‌وری است که دسترسی به برنامه‌ها و وب‌سایت‌های حواس‌پرتی را در زمانی که می‌خواهید روی کار تمرکز کنید، مسدود می‌کند. برنامه‌ای است که تایمر بهره‌وری را با لیست‌های بلوک سفارشی ترکیب می‌کند. این برنامه از یک تایمر برای ضبط جلسات استفاده می‌کند. شما می‌توانید این را در لحظه تنظیم کنید یا برنامه‌ای تنظیم کنید تا به طور خودکار فعال شود.
وقتی هر جلسه را شروع می‌کنید، لیست‌های بلاک شما فعال خواهند بود. بسته به کار خود می‌توانید لیست‌های بلوک سفارشی را برای جلسات مختلف ایجاد کنید. پس از راه‌اندازی اولیه، فقط تایمر را راه‌اندازی کنید و Freedom به طور خودکار اعلان‌ها و دسترسی به سایت‌ها یا برنامه‌هایی را که مشخص کرده‌اید مسدود می‌کند.
این برنامه به شما کمک می‌کند کارهای بیشتری را انجام دهید و به سرعت متوجه خواهید شد که قبل از استفاده از آن چقدر زمان تلف کرده‌اید.

                 نحوه استفاده
 Freedom همراه با یک دوره آزمایشی رایگان است که به شما اجازه هفت جلسه مسدود کردن رایگان را می‌دهد. برای این جلسات نیز نیازی به ارائه اطلاعات کارت اعتباری ندارید. این جلسات رایگان باید کافی باشد تا به شما ایده بدهد که آیا این برنامه برای شما ارزش دارد یا خیر. اگر از برنامه لذت می‌برید، می‌توانید برای سرویس اشتراک آنها ثبت نام کنید. هزینه آن 8.99 دلار در ماه یا 39.99 دلار در سال است. مدل سالانه مقدار زیادی پول نقد را برای شما صرفه‌جویی می‌کند که حدود 3.33 دلار در ماه هزینه دارد. همچنین می‌توانید با پرداخت یک بار هزینه 129.99 دلاری نرم‌افزار را به طور کامل خریداری کنید. با این حال، این قیمت اغلب به دلیل فروش تغییر می‌کند. نسخه پریمیوم این برنامه همچنین ویژگی‌های اضافی مانند عملکرد در دستگاه‌های نامحدود، جلسات تکرارشونده، زمان‌بندی پیشرفته و فوکوس موسیقی را باز می‌کند. و اگر متوجه شدید که برای کمک به آرامش و تمرکز به انواع خاصی از صداها و موسیقی نیاز دارید، باید این برنامه‌های پخش موسیقی را برای کار و مطالعه خود بررسی کنید.

  چگونه از برنامه در رایانه خود استفاده کنید
Freedom هم در ویندوز و هم در macOS یکپارچه کار می‌کند. در اینجا نحوه دانلود و نصب آن آمده است:

   ثبت نام
قبل از دانلود و نصب برنامه، Freedom از شما می‌خواهد که ثبت نام کرده و اطلاعاتی را ارائه دهید.
برای شروع به وب سایت رسمی‌Freedom بروید و ایمیل خود را وارد کنید.
سپس سایت از شما می‌خواهد که نام و رمز عبور خود را برای ثبت نام وارد کنید.
به سرعت با صفحه خوش آمدگویی مواجه خواهید شد. گزینه‌های مربوطه را با توجه به مورد استفاده خود بررسی کنید، سپس روی Next کلیک کنید.
سپس سایت در مورد برنامه‌های قیمت‌گذاری به شما می‌گوید، اما اگر می‌خواهید فعلاً آن را آزمایش کنید، می‌توانید روی شروع آزمایشی رایگان من کلیک کنید.
پس از آن، روی داشبورد Freedom قرار خواهید گرفت.

   دانلود و نصب
پس از ثبت نام و تصمیم‌گیری در مورد طرح پرداخت، می‌توانید برنامه را برای Windows یا macOS از داشبورد دانلود و نصب کنید.  از داشبورد روی دانلود برنامه کلیک و دستورات روی صفحه را دنبال کنید تا نصب تمام شود.
پس از نصب، Freedom همیشه در نوار وظیفه شما (ویندوز) یا نوار منو (macOS) وجود خواهد داشت. هر زمان که دستگاه خود را راه‌اندازی کنید، به طور خودکار راه‌اندازی می‌شود. با استفاده از برنامهFreedom در پس زمینه کار می‌کند و نمادی را در نزدیکی نوار وظیفه یا نوار منو خواهید دید. برای کنترل تنظیمات نیازی به استفاده از خود برنامه ندارید، زیرا این کار از طریق داشبورد Freedom در مرورگر انتخابی شما انجام می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی