چهره‌خبر

ایرنا/ آبرسانی به 11هزار روستای کشور در دست اجراست.
مسعود علویان، معاون برنامه‌ریزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: سال گذشته آبرسانی به ٩ هزار روستا در قالب طرح جهاد آبرسانی اجرا شد و امسال تأمین آب پایدار ١١ هزار روستا در حال اجراست.


تسنیم/ نتایج آزمون استخدام آموزگار دهه اول شهریور اعلام می‌شود.
سجاد صدیقی، مشاور وزیر آموزش و پرورش درباره شرایط همکاری معلمان بازنشسته گفت: معلمان بازنشسته با رتبه سه به بالا برای همکاری دعوت می‌شوند.
 

ایسنا/ سرانه فضای سبز در اغلب شهرها بین ۶ تا ۷ مترمربع است.
نقی شعبانیان، معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با تأکید بر ضرورت افزایش سرانه فضای سبز در کشور اظهار داشت: براساس قانون هوای پاک باید سرانه فضای سبز در سال ۱۴۰۶ به ۱۵ متر مربع برسد که در نظر داریم با همکاری شهرداری‌ها این اتفاق بیفتد.
 
 
مهر/ ساعت تحویل اتاق هتل‌ها در مشهد به بعد از نماز ظهر موکول شد.
جواد موسوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌رضوی از تغییر ساعت تحویل اتاق هتل‌ها و مراکز اقامتی مشهد به بعد از نماز ظهر خبر داد و گفت: با توجه به تغییر ساعت کاری و به‌منظور خدمات‌رسانی به زائران و گردشگران ساعت تحویل اتاق در هتل‌ها و مراکز اقامتی به ساعت ۱۳ و بعد از نماز ظهر تغییر کرده است.
 

ایرنا/ ساخت سد باباحیدر چهارمحال و بختیاری سرعت گرفته و شبانه‌روزی شده است.
فردوس کریمی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در این بخش گفت: با توجه به ضرورت تأمین آب پایدار آشامیدنی، کشاورزی و صنعت در شهرستان فارسان، عملیات اجرایی تکمیل سد غدیر باباحیدر سرعت پیدا کرد.
 

میراث آریا/ محوطه‌سازی مسجد سنگی داراب فارس با اعتبار 4 میلیارد ریال انجام شد.
محمدتقی قلعه‌نویی، سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی فارس اظهار داشت: این پروژه به‌منظور دسترسی آسان‌تر گردشگران با پیشرفت بیش از ۹۵ درصد بزودی به پایان می‌رسد.

جستجو
آرشیو تاریخی