چهره‌خبر

فارس/ «دروازه قرآن» در تهران ساخته می‌شود.
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران با اعلام این خبر گفت:قرار است دروازه‌هایی برای شهر تهران ساخته شود که شهرداری تهران یکی از آنها را به‌ منظور اعتراض به قرآن‌سوزی‌ها و هتک‌حرمتی که به قرآن در برخی از کشورها صورت گرفته است به نام قرآن مجید اختصاص می‎دهد.
 

ایسنا/ گاز تأسیسات گردشگری‌ گران نمی‌شود.
اسماعیل برات، معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری با بیان اینکه یکی از ابزارهای حمایتی برای توسعه گردشگری در کشور بهره‌مندی فعالان این صنعت از تسهیلات و تعرفه‌های انرژی است، خبر داد:با پیگیری‌های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‎دستی و توافق با وزارت نفت، مقرر شد نرخ بهای گاز مصرفی تأسیسات گردشگری افزایش نیابد و به نرخ سابق بازگردد.
 

ایسنا/ 13000 بیمار هموفیلی در کشور شناسایی شد.
سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر لزوم دسترسی عادلانه بیماران به خدمات درمانی اظهارداشت:در این زمینه توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز برای ارائه خدمت از طریق تکمیل و تجهیز مراکز مراقبت جامع هموفیلی شامل ویزیت پزشک، تزریق فرآورده‌های خونی و انعقادی، عرضه داروهای تخصصی، دندانپزشکی و توانبخشی در بیش از ۳۰ مرکز صورت گرفته است. در دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی شیراز، اصفهان، اهواز، مشهد، تبریز، گیلان و ارومیه همه خدمات تخصصی ارائه می‌شود.
 

تسنیم/ قرارگاه خدمت‌رسانی در مرزها برای زائران اربعین تشکیل می‌شود.
محمدامین توکلی‌زاده، رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران در دومین نشست ستاد اربعین از آمادگی جمع قابل‌توجهی از کارکنان شهرداری تهران برای خدمتگزاری داوطلبانه خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم در همه مرزها با عراق برای خدمت‌رسانی به شهروندان حاضر شویم و در همه آنها قرارگاه داشته باشیم.
 

تسنیم/ بوستان رود دره فرحزاد در ۶ ماهه دوم سال افتتاح می‌شود.
علی‌محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: فاز اول پروژه رود دره فرحزاد با مساحت ۵۴ هکتار به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های حوزه فضای‌سبز در ۶ ماهه دوم سال‌ جاری به بهره‌برداری می‌سد و فاز دوم آن طبق برنامه‌ریزی و زمانبندی افتتاح می‌شود.
 

مهر/ هیچ خطری جان توران و آذر، دو توله‌یوز ماده آسیایی را تهدید نمی‌کند.
غلامرضا ابدالی، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش با بیان اینکه این توله‌ها در مرکز نگهداری یوزپلنگ‌های شاهرود شرایط خوبی دارند، اظهارداشت:وضعیت تغذیه و نگهداری از این دو توله خوب است و تیمارگران دائم وضعیت آنها را رصد می‌کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی