چهره‌خبر

ایسنا/ نظارت بر نرخ تاکسی‌های اینترنتی و واگذاری قیمت‌گذاری به مدیریت شهری ضرورت دارد.
پرویز ســــــــــــــــــروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از لجام‌گسیختگی و آشفتگی در نرخ تاکسی‌های اینترنتی در پایتخت انتقاد کرد و گفت: نوعی لجام‌گسیختگی در نرخ تاکسی‌های اینترنتی وجود دارد به‌طوری که برخلاف گذشته دائماً نرخ کرایه تاکسی‌های اینترنتی روند افزایشی دارد و شکایاتی از سوی شهروندان به ما گزارش می‌شود.
 

فارس/ دانشگاه‌های علوم‌پزشکی تجمیع نمی‌شوند.
حــــــــجت‌الاســــــــــــلام عـــــــــــــبدالـــــــــحسین خســـروپناه، دبیــــــــــــــــر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: تجمیع دانشگاه‌ها به‌عنوان یک ایده مطرح است و برای دانشگاه‌های علوم‌پزشکی مطرح نیست. در وزارت بهداشت، هوشمندی، نبوغ و عقلانیــت حاکــــــــم بود و دانشـــــــــــــگاه‌های علوم‌پزشکی بی‌رویه تکثیر نشده‌اند و متناسب با نیاز راه‌اندازی شده‌اند و مصداقی برای تجمیع دانشگاه‌های
علوم پزشکی سراغ ندارم.
 

تسنیم/ داروهای ممنوعه زائران اربعین در عراق اعلام شد.
سردار ایرج کاکاوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا اعلام کرد: همراه داشتن قرص‌های «استامینوفن کدئین‌دار»، «دیازپام»، «فلورازپام»، «ترامادول»، «متادون»، «بوپرنورفین(b2)» و داروهای بیماری صرع و سرطان که به‌نوعی از مواد مخدر تشکیل شده است براساس قوانین داخلی کشور عراق جرم محسوب می‌شود. در صورت کشف هر کدام از این داروها ضمن ممانعت از ادامه سفر زائر، برای او پرونده قضایی تشکیل می‌شود و به مراجع قضایی عراق معرفی خواهد شد.
 

مهر/ ثبت‌نام کلاس دهمی‌ها آغاز شد.
اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌ و پرورش از اتمام فرایند هدایت تحصیلی برای دانش‌آموزان پایه نهم
خبر داد و گفت: اکنون تمامی فرم‌های هدایت تحصیلی آماده است و دانش‌آموزان پایه نهم از ۲۵ تیرماه توانسته‌اند نمونه برگ هدایت تحصیلی خود را در سامانه my.medu.ir، بخش هدایت تحصیلی مشاهده کنند تا برای انتخاب رشته تحصیلی، آگاهانه اقدام کنند.
 

مهر/ نماینده جمهوری اسلامی ایران به عضویت هیأت بین دولتی تغییر اقلیم (IPCC) درآمد.
ســــــــــــــــــــحر تاج‌بخــــش مسلمان، رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: پس از گذشت ۱۵ سال از فعالیت نماینده کشور در بخش اعضای دفتر کاری گروه انتشار ملی گازهای گلخانه‌ای (IPCC)، محمد رحیمی از جمهوری اسلامی ایران و نماینده‌ای از مالدیو به عضویت هیأت بین دولتی تغییر اقلیم درآمدند.

جستجو
آرشیو تاریخی