چهره‌خبر

میراث‌آریا/ نشست هم‌اندیشی شورای ملی ثبت آثار تاریخی با قضات دیوان عدالت اداری کشور در مشهد برگزار می‌شود.
سید جواد موسوی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی با اعلام اینکه این هم‌‍ اندیشی تخصصی 12 مرداد ماه جاری در مشهد برگزار می‌شود، گفت: به پیشنهاد اداره کل ثبت و حریم وزارت‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎ دستی و با توجه به اهمیت آشنایی کارشناسان و مدیران میراث‌فرهنگی و کارشناسان رسمی دادگستری با دستورالعمل‌های ثبت آثار تاریخی و بخشنامه‌های مرتبط این هم‌‍ اندیشی تخصصی برگزار خواهد شد.


ایسنا/ نیروهای پیمانکاری شهرداری تهران ساماندهی می‌شوند.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران با اعلام اینکه تعداد کل نیروهای پیمانکاری بیش از ۳۰ هزار نفر است، یادآور شد: برای ارائه خدمات، اطلاعات همه این نیروهای پیمانکاری در سامانه شهرداری ثبت می‌شود.
 

ایرنا/ سهم خرید کالاهای سلامت محور داخلی افزایش یافت.
سید حسین صفوی، رئیس هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران با اشاره به حمایت ویژه این مجموعه از تولیدات داخلی با هدف تحقق اصول سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، از افزایش سهم خرید کالاهای سلامت محور داخلی خبر داد و گفت: سهم خرید کالاهای داخلی در خرید هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در سال ۹۲ حدود ۹ درصد بود که در سال گذشته به حدود ۹۰ درصد رسیده است.


ایرنا/ ایرلاین‌های فعال در کیش مورد حمایت قرار می‌گیرند.
رحیم سرهنگی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش پروازها به این جزیره گفت:‌ ایرلاین‌های فعال در کیش در نیمه دوم سال با طرح‌های تشویقی مورد حمایت قرار می‌گیرند.
 

ایسنا/ فاز اول جاده خرم‌آباد-پلدختر به زودی افتتاح می‌شود.
سیدحمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: جاده قدیم خرم‌آباد - پلدختر در چهار قطعه تعریف شده، قطعه یک طبق قول قرارگاه خاتم به احتمال زیاد تا پایان تابستان یا اوایل پاییز امسال افتتاح می‌شود.
 

ایرنا/ ۱۷ طرح سلامت محور در همدان آماده بهره‌برداری است.
 محمد مهدی مجذوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: درهفته دولت امسال،از ۱۷ طرح حوزه بهداشت و درمان بهره برداری می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی