مجازات اعدام برای مرد خیانتکار

کامران علمدهی مرد متاهل که با همسر یکی از بستگانش ارتباط پنهانی داشت با درخواست شاکی پرونده به اعدام محکوم شد.

به گزارش خبرنگار «ایران»، رسیدگی به این پرونده از اوایل فروردین امسال با مراجعه مرد جوانی به پلیس آگاهی آغاز شد.
وی در تشریح ماجرا گفت: من و همسرم چند سال قبل باهم ازدواج کردیم اما از همان ابتدا با هم اختلاف نظر داشتیم تا اینکه از دو ماه قبل متوجه رفتارهای مشکوک او شدم و به ناچار همسرم را زیرنظر گرفتم و فهمیدم با یکی از بستگان نزدیک خودم که مردی متاهل است، روابط پنهانی دارد.
با این شکایت، همسر این مرد بازداشت شد. در ادامه مرد غریبه را نیز برای تحقیق و بازجویی بازداشت کردند اما آنها پس از دستگیری رابطه پنهانی را انکار کردند تا اینکه در تحقیقات پلیسی مدارکی علیه این دو نفر به دست آمد و با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
در ابتدای جلسه شاکی گفت: هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم همسرم به من خیانت کند.
بنابراین درخواستم اشد مجازات برای هر دو نفر است.
سپس زن جوان به جایگاه متهم رفت و گفت: من با این مرد فقط ارتباط تلفنی داشتم و درد دل می‌کردم، او از بستگان همسرم بود و در مراسم و میهمانی‌ها همدیگر را می‌دیدیم.
اما وقتی مرد جوان در جایگاه ایستاد به این ارتباط پنهانی اعتراف کرد.
در ادامه همسر وی که در دادگاه حضور داشت نیز در حالی که از اعترافات همسرش شوکه بود، گفت: همسرم با من رابطه خوبی داشت و فکر نمی‌کردم با کسی رابطه پنهانی داشته باشد. به همین خاطر برای او درخواست اشد مجازات دارم.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده مرد متاهل را به اعدام محکوم کردند. زن جوان نیز به ۱۰۰ ضربه شلاق و همچنین مجازات تکمیلی بدل از حبس - کار در بخش نظافت یک بیمارستان در روزهای پنجشنبه و جمعه به مدت یکسال- محکوم شد.
جستجو
آرشیو تاریخی